Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
U společnosti DOMEO KOUPELNY jsme zakoupili vanu s příslušenstvím. Vanu ale poškodila přepravní společnost, protože zásilka přišla do přemíry jiných starostí spjatých s novostavbou, problém jsme odhalili až po 10 dnech. Jednalo se o prasklý roh. Ze společnosti DOMEO KOUPELNY byla vana zabalená opravdu pěkně, někdo s tím ale švácnul v autě a vana praskla. Využili jsme ale možnosti vrácení zboží do 14 dnů (u nákupu přes internet).
U DOMEO KOUPELNY jsme ale narazili na neochotu cokoli řešit, nechtěli uznat odstoupení od kupní smlouvy. Zboží jsme přesto zaslali zpět a oni zásilku převzali, ale už se neozvali. Píšeme jim tedy znovu Výzvu o vrácení bezdůvodného obohacení, stížnost na ČOI a doufáme, že se vše v dobré obrátí a problém se vyřeší. Nakupovali jsme toho u nich více a všechno bylo v pořádku a ok. Jen ta vana.
SANTECH vana laguna 168 x 95, přísušenství
Rádi bychom se dočkali vrácení peněz za zboží i přepravu zpět k prodejci.
A poznámka pod čarou:
A velmi bychom uvítali, kdyby přepravní společnosti nesli větší odpovědnost za zboží, které po cestě poškodí - ne vždy je možnost zboží převzít a podrobně překontrolovat. Nám zboží přišlo ve chvíli, kdy se řešilo X jiných problémů na stavbě, bagr rejdil po zahradě, na plotně se pálil oběd, děti plakaly, že spadly z klouzačky a volala babička z Moravy. Přepravce byl chlapík ve stylu "Paninko honem, už jsem měl bejt na Kladně". To pak něco kontrolujte a v klidu přebírejte!
|
Tweet |