Společnost


Libor Léhar

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#21484Nepřevzatá reklamace výmalby bytu

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

10 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.02.2018, před 11 dny

Adéla Venerová

Znění stížnosti

Dne 16.11.2017 firma pana Lehára prováděla vymalování všech stěn a stropů v našem bytě. Již po dvou dnech se začaly v malbě objevovat zjevné trhliny a to i na místech zcela rovných a hladkých jako je střed stropní sádrokartonová desky v ložnici. Dále se objevují výrazné praskliny v přechodech mezi stropem a stěnou. Byt byl před 5-ti lety kompletně rekonstruován a žádné takovéto praskliny jsme v malbě neměli, objevily se až po novém vymalování. Vzhledem k tomu že na telefonické ani emailové pan Lehár nereagoval, zaslali jsme mu doporučený dopis s popisem reklamací a žádostí o opravu. Dopis se bohužel vrátil bez převzetí.


Požadované řešení

Vrácení peněz (příp. části peněz), protože se bude muset výmalba předělat.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2018 13:25, před 11 dny

Podnikatel ukončil provozování živnosti dle údajů z veřejné části živnostenského rejstříku k datu 13.12.2017. Živnostník má však povinnost oznámit i po ukončení podnikatelské činnosti na příslušném živnostenském úřadu, jaká je adresa pro vypořádávání pohledávek, tedy adresa, kde může kupující zboží či služby reklamovat i poté, co zanikl. Zde bychom doporučili kontaktovat živnostenský úřad a zeptat se na tuto adresu.

Pokud podnikatel nepřijme reklamaci nebo nevyřídí reklamaci v zákonem stanovené lhůtě 30 dní ode dne uplatnění, dopouští se správního deliktu, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost nedodržuje povinnosti stanovené zákonem o ochraně spotřebitele, může podat podnět České obchodní inspekci prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.