Společnost


ELEKTROMETAL SERVIS Ing. Hilský a syn, spol. s.r.o.

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#2153Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 14 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.02.2014, před 7 lety

Ladislava Popovská

Znění stížnosti

Dobrý den,
obracím se na Vás s prosbou o radu či o pomoc při řešení problému závady mé pračky Samsung WF 1602 WUV/XEO, který řeším se společností Samsung již delší dobu - bezúspěšně.
Pračka je v záruce do 2.4.2014.
Již v létě minulého roku jsem si všimla, že občas špatně pere ( divné údaje na displeji, prádlo nevyprané, zapáchající ).
20.12.2013 byla provedena oprava výhradním servisem Samsungu ( výměna elektroniky - ovládací i řídící části ). Nahlásila jsem opraváři, že pračka vypouští po pracím cyklu bavlna 40 °C jen vlažnou vodu, Zkontroloval topné tělísko, bez závad.

Pračka však není schopna vyprat ani po opravě prádlo na požadovanou teplotu.
Naměřila jsem teploty při vypouštění, Samsung neshledal závadu.
Moje měření:
Ba 40°C - pračka vypouští vodu teplou 26°C(po pracím procesu, bez napouštění vody na ochlazení) a tudíž je prádlo nevyprané
Ba 60°C - pračka vypouští vodu teplou 35°C(po pracím procesu, bez napouštění vody na ochlazení) a tudíž je prádlo nevyprané
Ba 90°C - pračka vypouští vodu teplou 71°C(po pracím procesu, bez napouštění vody na ochlazení) a tudíž je prádlo nevyprané
Odpověď :
Vnitřní algoritmus pračky pracuje nasledujícím způsobem: Po napuštění pračky vodou je voda ohřívána na určenou teplotu. Po dosažení správné teploty se v průběhu praní voda již dále neohřívá a postupně se v průběhu pracího cyklu ochlazuje. Z tohoto důvodu má voda po vypuštění z pračky nižší teplotu.

Naměřila jsem nízkou teplotu v průběhu praní. Opět neshledali závadu. Trvají na své teorii vnitřního algoritmu.
Každému soudnému člověku musí být jasné, že teplota vody na konci pracího cyklu nemůže poklesnout o 15-25°C.
Po dalších měřeních už vím, že pračka zkracuje dobu ohřevu o 10 min. a tím pádem neohřeje na požadovanou teplotu ( u praní ba 40 °C). Pračka hřeje kratší dobu než je nutné, už jen pohmatem na buben je zřejmé, že teplota 40,60,95°C není nikdy dosažena, nesyčí topné tělísko, točí bubnem naprázdno.
Pračka ohřívá na požadovanou teplotu, jen když je prázdná.
Byla jsem vždy přesvědčena, že praní na předpírku má dosáhnout také 40°C. Já mám vždy 26-27°C. Samsung nereagoval.Jak je to správně ?
Dále pračka občas při ždímání trhá prádlo. Z technického hlediska je nemyslitelné, aby se to vůbec stalo. I když přeženeme hmotnostní dávku prádla či pereme velké kusy, prádlo by mělo být nanejvýš ožmoulané nebo odřené gumou. V pračce je těsnící guma s jedním výčnělkem, kt. tam nemá co dělat. Zřejmě špatný výlisek. Samsung na tuto závadu nereagoval.
Cítím se velmi poškozena chováním odborníků Samsungu a ztratila jsem veškerou důvěru k jejich výrobku. Z přístupu Samsung jsem nabyla přesvědčení, že není schopen závady odstranit a nejraději bych jim pračku vrátila a koupila si novou. Teď však žádám o pomoc, aby mi byla pračka alespoň opravena tak, aby spolehlivě prala.
Děkuji Popovská


Produkt

WF 1602 WUV/XEO


Požadované řešení

Cítím se velmi poškozena chováním odborníků Samsungu a ztratila jsem veškerou důvěru k jejich výrobku. Z přístupu Samsung jsem nabyla přesvědčení, že není schopen závady odstranit a nejraději bych jim pračku vrátila a koupila si novou. Teď však žádám o pomoc, aby mi byla pračka alespoň opravena tak, aby spolehlivě prala.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2014 15:02, před 7 lety

V tomto případě doporučujeme nechat výrobek posoudit jiným odborníkem, pokud prodejce nebo autorizovaný servis není schopen vadu nalézt či opravit. Soudní znalec posoudí, zda je na výrobku vada či ne. V případě, že by dal za pravdu kupujícímu, má nárok na řádné vyřízení reklamace a proplacení nákladů na pořízení znaleckého posudku.
Dle nám dostupných informací byl navržen dlouhodobý test výrobku v autorizovaném servisu. Doporučujeme nejprve nechat výrobek otestovat prodejcem, pokud by vadu neobjevil, tak si nechat teprve vypracovat znalecký posudek.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2014 10:59, před 7 lety

Společnost ELEKTROMETAL SERVIS Ing. Hilský a syn, spol. s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.