Počet nahlášených stížností: | 2791 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
prosím o pomoc. 15.1. 2018 jsem se zaregistrovala a za malý polatek koupila zkušební období na online seznamce be2. Nevšimla jsem si, žádných informací o nutnosti zrušení nebo automatické prolongaci. V tomto případě rozumím tomu, že může být chyba na mojí straně, ale společnost rozhodně špatně komunikuje a tahá tak z lidí směšně velké částky peněz za absolutně neodpovídající služby.
V noci z 15. 2. na 16. 2. 2018 se mi z účtu bez jakéhokoliv potvrzení nebo povolení strhla částka přes 2 tisíce korun českých, což je úplně groteskní. Sepsala jsem čitelnou výpověď a poslala ji na mail zakaznickecentrum@be2.cz a také faxem na uvedený výpovědní fax. Jelikož ale v mém účtu není žádná smlouva, ani mi žádná nepřišla emailem, ani poštou, celá situace se mi vůbec nelíbí a bojím se, jak se bude situace dále vyvíjet.
Všimla jsem si, že u některých klientů se vám podařilo situaci vyřešit a upřímně doufám, že pomůžete i mně. Psali jste i o vrácení poměrné části platby. Požajuji tedy od společnosti její vrácení a hlavně okamžité ukončení jakýchkoliv dalších závazků, prolongací apod.
Děkuji předem za vaši pomoc
Monika A.zaregistrovaná pod monikaalinc@gmail.com
Stržená částka z účtu ve výši 2 247 Kč bez jakéhokoliv souhlasu
Výpověď smlouvy potvrzená společností a vrácení poměrné části peněz.
|
Tweet |