Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2791
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#21563Špatná komunikace - výpověď smlouvy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.02.2018, před 6 lety

Monika Alinčová

Znění stížnosti

Dobrý den,

prosím o pomoc. 15.1. 2018 jsem se zaregistrovala a za malý polatek koupila zkušební období na online seznamce be2. Nevšimla jsem si, žádných informací o nutnosti zrušení nebo automatické prolongaci. V tomto případě rozumím tomu, že může být chyba na mojí straně, ale společnost rozhodně špatně komunikuje a tahá tak z lidí směšně velké částky peněz za absolutně neodpovídající služby.

V noci z 15. 2. na 16. 2. 2018 se mi z účtu bez jakéhokoliv potvrzení nebo povolení strhla částka přes 2 tisíce korun českých, což je úplně groteskní. Sepsala jsem čitelnou výpověď a poslala ji na mail zakaznickecentrum@be2.cz a také faxem na uvedený výpovědní fax. Jelikož ale v mém účtu není žádná smlouva, ani mi žádná nepřišla emailem, ani poštou, celá situace se mi vůbec nelíbí a bojím se, jak se bude situace dále vyvíjet.

Všimla jsem si, že u některých klientů se vám podařilo situaci vyřešit a upřímně doufám, že pomůžete i mně. Psali jste i o vrácení poměrné části platby. Požajuji tedy od společnosti její vrácení a hlavně okamžité ukončení jakýchkoliv dalších závazků, prolongací apod.

Děkuji předem za vaši pomoc
Monika A.zaregistrovaná pod monikaalinc@gmail.com


Produkt

Stržená částka z účtu ve výši 2 247 Kč bez jakéhokoliv souhlasu


Požadované řešení

Výpověď smlouvy potvrzená společností a vrácení poměrné části peněz.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému