Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2791
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#21604Prémiový účet

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 dny

Detail stížnosti

Publikováno
17.02.2018, před 6 lety

Monika Pernická

Znění stížnosti

Dobrý den,

chci vypovědět smlouvu na Premium členství (uzavřenou 26.1.2018) u společnosti Be2 uzavřenou na dobu 1 měsíce.
Dnes jsem poslala emailem žádost o zrušení prémiového účtu i ručně sepsanou žádost přiloženou jako přílohu e-mailu. Našla jsem si v podmínkách, že se dá podat pouze tato online výpověď a splnila jsem všechny její body.
Ručně jsem ji sepsala a vložila do ni požadované informace:
Mé iniciály psané velkými písmeny
zemi, kde jsem tuto službu využívala
uživatelské jméno, pod kterým jsem tam zaregistrovaná.
Jako odpověď mi ale přišel pouze generovaný email jak účet zrušit přes aplikaci (což ale nelze provést bez zrušení členství)


Pro jistotu výpověď zašlu i na adresu společnosti hned v pondělí.
Ale v žádném případě NECHCI a nestojím o prodloužení Prémium účtu a stažení financí z mého účtu.

Vzhledem k tomu, že mi nebyla dána žádná písemná smlouva, jsem překvapená, že tyto inf. mohou byt zahrnuty jen v obchodních podmínkách.

Velmi tedy prosím tedy o okamžité ukončení prémiového účtu a odstranění mého profilu z databáze.
Jak můžete vidět, snažím se různými způsoby o zrušení členství (zatím bezvýsledně) a opravdu nemám žádný zájem o prodloužení členství za 2247 na další tři měsíce.

Velmi tedy prosím o zrušení členství a smazán mého profilu i údajů z databáze.

Moc Děkuji,


Požadované řešení

Zrušit Premium členství, které bylo uzavřené 26.1.2018; smazat profil a v žádném případě neprodlužovat členství na další měsíce a smazání všech mých údajů z databáze.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému