Společnost


DATART INTERNATIONAL,a.s.

Počet nahlášených stížností:114
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#2180Reklamace Mobilního telefonu HTC One X

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

17 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.02.2014, před 5 lety

Jana Flendrová

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 1.9.2012 jsem koupil HTC One X v prodejně Datart v Centru Chodov. Telefon měl vadu na displeji, a reklamace byla odeslána do VSP Data a.s,Sezimovo Ústí II. Reklamace byla vyřízena výměnou displeje. Telefon mě opravili a na prodejnu mě přišel odřený a bez sluchátek, které jsem s kompletním příslušensvím a original krabicí dal na reklamaci. V servisní zprávě od servisu bylo uvedeno že je odřený a bez sluchátek už jim tam došel. V Datartu chtěli telefon odeslat zpět na opravu,s čím jsem nesouhlasil protože jsem nechtěl čekat dalších 14 dní a nebylo mě jasné proč by ho měli opravovat, když k nim už poškození a bez príslušenství došel, tak jsem telefon převzal (teď toho lituji) ale mám vše potvrzené a sluchátka mě poslali ze servisu nové. Doma jsem zjistil že tam mám Sony verzi displeje a připadalo mě, že má displej úplně jiné vlastnosti než originální displej. Tak jsem ho šel znovu reklamovat a telefon byl odeslaní zpět do servisu. Reklamace nebyla uznaná a telefon se vrátil zpět do Datartu. Při převzetí neuznané reklamace jsem si všimnul, že originální krabice (která je dost pevná) je v rohu poničená a na první pohled mě bylo jasné že krabice s telefonem někomu spadla. Pán na reklamaci mě řekl, že je to možné ale že telefon byl v krabici a že mu nic není. Telefon jsem převzal a zkontroloval a bylo mě vysvětleno že, vyměnení displej Sony verze, prošel kontrolou kvality jak ze strany HTC, tak ze strany servisního centra a nebyla shledána žádná závada. Pochopil jsem to a šel jsem domů, a nechal jsem si napsat že mě byla předána poničená krabice. Doma po zapnutí, jsem si všimnul za tmy že prosvíta displej po hranách telefonu a displej nesedí na krytu telefonu asi po půlce levé části krytu pod dotykovou obrazovkou, první co mě napadlo že displej nesedí po pádu. Tak hned ráno jsem šel zpět do Datartu, kde už na mě koukali jak na blázna. Telefon se odeslal zpět do servisu, kde momentálně sleduji stav zakázky a napsali že závady uvedené zákazníkem se během testování neprojevily. MT prošel testy funkčnosti bez závad. MT splňuje parametry stanovené výrobcem. Záruční podmínky nebyly porušeny. Prosím o radu, až telefon budu přebírat. Už si nevím rady a už si připadám blbě jak tam furt otravuju a oni jsou se mnou vždy zametou.


Produkt

HTC One X


Požadované řešení

Už mám všeho dost a nejradši bych odstoupil od kupní smlouvy.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.2.2014 16:02, před 5 lety

V případě, že je uplatněn rozpor s kupní smlouvou dle § 616 občanského zákoníku, může kupující požadovat opravu nebo výměnu. Případná oprava by měla být provedena tak, aby výrobek odpovídal kupní smlouvě. V případě, že v průběhu reklamace dojde k poškození výrobku, odpovídá za takovou škodu dle § 421 občanského zákoníku prodejce.
Pokud telefon nebude v souladu s kupní smlouvou, ale prodejce bude i nadále tvrdit, že je vše v pořádku, lze pro dokázání rozporu využít posouzení výrobku od soudního znalce.


Jana Flendrová

Uzavření stížnosti

Publikováno
25.2.2014 16:40, před 5 lety

Hodnocení:

Komentář: Děkuji moc za pomoc a rady, vrátili mně peníze, takže spokojenost! Flendr