Společnost


Foot Locker Czech Republic s.r.o.

Počet nahlášených stížností:109
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#21829Nevhodné chování zaměstnance

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 9 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
27.02.2018, před 6 lety

Martina Doubnerová

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes 27.2.2018 jsem šla do prodejny Foot locker v Praze Palladium. Zde jsem zakoupila pánské triko Nike, bohužel ve větší velikosti než bylo potřeba. Přišla jsem tedy do prodejny a našla si to samé triko ve velikosti, ve které potřebuji (abych nikoho nezatěžovala, tak jsem si to sama dohledala) a šla jsem na pokladnu. Zde byl prodavač, kterého jsem pozdravila a poprosila o výměnu velikosti, samozřejmě jsem měla účtenku z nákupu. A pán na mě spustil :"no prosit můžete ale to nevim zda vám vyměním"... opravdu jsem nechápala jak to myslí. A dodává: "já tady nejsem nějaký reklamník" (ani nevim co tonalovo znamená, ale pán to asi ví). To už ve mě hrklo a spustila jsem já na pána, že je prodavač a že je tam od toho aby mi to vyměnil. A on opětovné, právě že jsme jen prodavač a toto není má práce. Tak to už jsem skoro křičela, že taky dělám v obchodě a vím vo prodavač má nebo nemá dělat a že mi to prostě vymění. Opravdu je toto nevhodné, takto se já chovat k zákazníkovi tak mám minimálně napomenutí. Rozhodně vím, kam příště nepůjdu nakupovat. Přeji hezký den


Požadované řešení

Vysvětlil mladým zaměstnancům jak se maji a nemaji chovat!!


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému