Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:654
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#21889Neuznaná reklamace LG GFlex2

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 24 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.03.2018, před 6 lety

Erik Jahnický

Znění stížnosti

Jako řada z nás jsem reklamoval velmi často reklamovaný a poruchový telefon LG Flex2 s tím, že se neustále restartuje. Ne že by se restartoval jednou za čas, ale telefon se restartuje vždy do několika vteřin po zapnutí. Ať je připojen na nabíječku, nebo ne. Často se zasekne v neustálem cyklu restartování. Telefon byl koupený jako použitý, kde je záruka snížena na 12 měsíců, nicméně je to 5 měsíců od koupě.

Nepochopitelně reklamace nebyla uznána s vyjádřením:
"Uvedenou závadu/y způsobuje baterie po životnosti, která již nemá patřičnou kapacitu."

Baterie je součástí telefonu a není vyjimatelná. Řekl bych tedy, že pokud baterie (která je napevno součástí zařízení) ztratí během necelého roku a půl kapacitu natolik, že telefon není možné vůbec používat, dá se to považovat za závadu baterie a tedy uplatnit na ni záruku.
Komunikace s reklamačním oddělením je otřesná, nerozumím tomu, když vědí, že tento produkt je opravdu nepovedeny, vadný a reklamace je naprosto oprávněná a má být uznána.

Co dělat??


Produkt

LG G Flex 2


Požadované řešení

Jednoznačně vrátit peníze, jakákoliv oprava je zbytečná.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému