Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2791
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#21980Nezrušení premium účtu, neoprávněné stržené poplatky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.03.2018, před 6 lety

Radovana Kodešová

Znění stížnosti

Po špatných recenzích a zároveň neodpovídající inzerované službě jsem účet založený vypověděla dle pokynů uvedených ve VOP. Řádně jsem ukončila zkušební premiové členství, a to zasláním dopisu a zároveň faxu na adresy uvedené v kontaktech - be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg dne 20.2.2018.
Dne 5.3.2018 mně byl přesto stržen poplatek ve výši 2 247,00 CZK.

Provozovatel "služby" nereaguje, blokace nazaúčtované platby není možná, žádám o nápravu, navrácení neoprávněně stžené platby.

Zároveň varuji před praktikami této společnosti.


Požadované řešení

Navrácení neoprávněně stržené platby v celé výši, bez odkladu.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému