Počet nahlášených stížností: | 2791 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Po špatných recenzích a zároveň neodpovídající inzerované službě jsem účet založený vypověděla dle pokynů uvedených ve VOP. Řádně jsem ukončila zkušební premiové členství, a to zasláním dopisu a zároveň faxu na adresy uvedené v kontaktech - be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg dne 20.2.2018.
Dne 5.3.2018 mně byl přesto stržen poplatek ve výši 2 247,00 CZK.
Provozovatel "služby" nereaguje, blokace nazaúčtované platby není možná, žádám o nápravu, navrácení neoprávněně stžené platby.
Zároveň varuji před praktikami této společnosti.
Navrácení neoprávněně stržené platby v celé výši, bez odkladu.
|
Tweet |