Společnost


P + B s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2199Žádna odpověd,reakce na mojí stížnost

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 rok 1 měsíc 14 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
10.02.2014, před 10 lety

Iveta Fidrová

Znění stížnosti

Dobrý den,
přes společnost www.ilovetravel.cz
jsem si koupil voucher ( 3-denní WELNESS pro dva penzionu Klenovská
hájovna v jižních Čechách)
Cena je: 3899kč
Voucher,jsem chtěl využit,ale vůbec jsem se nedovolal,tak jsem psal email,byla my poslana na můj email tahle odpověd:
http://www.hromadnezaloby.cz/detail-zaloby/22-kauza-klenovska-hajovna

Na to jsem hned reagoval a 26.11.2013
jsem se přidal a poslal taky žalobu ke Kauze Klenovská Hajovna

Prosím zatím žadna odpověd,několik měsicu,vráceni pěnez,nic bez žádne reakce na mojí stížnost.
Prosím můžete mi poradit, pomoct.
Moc děkuji za odpověd Fidrová -Fidra


Požadované řešení

Moje reakce je vrácení peněz,nebo využitý stejný voucher jak jsem si koupil.Děkuji vám


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému