Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2791
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#22069Odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 25 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
07.03.2018, před 6 lety

Stanislava Echtnerová

Znění stížnosti

Dobrý den,

dnes jsem ke svému velmi nemilému překvapení zjistila, že dne 3.3.2018 mi společnost strhla z účtu 2200,- Kč, aniž bych s tím souhlasila. Nejsem si vědoma toho, že bych byla řádně informována o možnosti stržení této částky a jsem z toho velmi zaskočená.
S dobrou vůlí jsem poprvé zaplatila poplatek, který byl ve výši cca 150,- Kč, netušila jsem ale, že by měla následovat jakákoli další platba, tedy že mi další měsíc společnost strhne další a navíc takto vysokou částku. Netuším jak často má být tato částka strhávána a bojím se, aby jí nestrhávali i nadále.
Chtěla bych odstoupit od smlouvy a vrátit strženou částku 2200,- Kč. Bohužel nejsem v těchto věcech zběhlá a tak prosím o vaší pomoc.

Děkuji!


Produkt

premium/VIP členství


Požadované řešení

Chtěla bych odstoupit od smlouvy a vrátit strženou částku 2200,- Kč.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému