Počet nahlášených stížností: | 189 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Když jsem si telefon koupila,čekala jsem 3 měsíce na dodání, které proběhlo až po nekonečné výměně e-mailů. Bohužel jsem telefon musela reklamovat (což myslím nebyla chyba firmy), ale reklamace nebyla vyřízena v řádném čase a pan Ohanka mi od 15.10. 2017 dluží vrácení peněz! Mezitím jsme si vyměnili řadu e-mailů, ve kterých mi lživě sliboval, že peníze už jsou odeslány na můj účet, ale nikdy nebyly. Myslím si, že takovéto chování překračuje jakékoliv hranice, co zákazník může být ochotný tolerovat a zvažuji trestní oznámení.
Lenovo P70 DualSim(černý), který jsem reklamova a nyní mám právo na vrácení peněz stál 3 699,00 Kč
Okamžité vrácení peněz bez jakýchkoliv planých slibů a zaslání mikrosD karty jako kompenzace (což mi ostatně pan Ohanka sám v e-mailové korespondenci navrhl)
|
Tweet |