Společnost


HECHT MOTORS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:135
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 26 stížnostech.

#22095Placená záruka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 30 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.03.2018, před 6 lety

anna marosova

Znění stížnosti

Dobrý den.Dne 05 06 2017 jsem v této prodejně zakoupil motorovou sekačku.Po prvním použití,jsem zjistil,že špatně nasává benzín a střílí do výfuku.Dne 30.1.2018 t.asi za 6 měsíců ,jsemji odvezl do zmíněné prodejny,ve které mají i servis.(Mě osobně bylo řečeno,že jí budou odesílat do autorizovaného servisu).K danému datu01.03.01.2018,jsem si pro opravenou sekačku zajel a doma jsem zjistil,že závada nadále trvá tz.že sitič který má nasávat benzín ,nasává stále vzduch a navíc mi vyměnili zapalovací svíčku ,kterou jse ani nechtěl a kterou mi navíc zaůčtovali.Tvrdili že svíčka byla špatná.Na co se v tomto případě vztahuje záruka když jsem vše co na tom dělali zaplatil ve výši 556kč.Prosím o prošetření.Mimo jiné chování obsluhujícich na prodejně bylo neadekvátní k zákazni´íkovi.Nekupoval jsem v této prodejně poprvé a vždy jsem odcházel spokojený.To je ovšem případ pouze koupě a ne reklamace.V takovém případě odcházíte nespokojení a zklamaní.S pozdravem Petr Maroš.


Produkt

Motorová sekačka Hecht541SW


Požadované řešení

vrácení peněz za reklamaci


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému