Počet nahlášených stížností: | 135 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den.Dne 05 06 2017 jsem v této prodejně zakoupil motorovou sekačku.Po prvním použití,jsem zjistil,že špatně nasává benzín a střílí do výfuku.Dne 30.1.2018 t.asi za 6 měsíců ,jsemji odvezl do zmíněné prodejny,ve které mají i servis.(Mě osobně bylo řečeno,že jí budou odesílat do autorizovaného servisu).K danému datu01.03.01.2018,jsem si pro opravenou sekačku zajel a doma jsem zjistil,že závada nadále trvá tz.že sitič který má nasávat benzín ,nasává stále vzduch a navíc mi vyměnili zapalovací svíčku ,kterou jse ani nechtěl a kterou mi navíc zaůčtovali.Tvrdili že svíčka byla špatná.Na co se v tomto případě vztahuje záruka když jsem vše co na tom dělali zaplatil ve výši 556kč.Prosím o prošetření.Mimo jiné chování obsluhujícich na prodejně bylo neadekvátní k zákazni´íkovi.Nekupoval jsem v této prodejně poprvé a vždy jsem odcházel spokojený.To je ovšem případ pouze koupě a ne reklamace.V takovém případě odcházíte nespokojení a zklamaní.S pozdravem Petr Maroš.
Motorová sekačka Hecht541SW
vrácení peněz za reklamaci
|
Tweet |