Počet nahlášených stížností: | 109 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 16.1.2018 jsem zakoupila již mé 3.tenisky značky Nike Air AF 1 v prodejně Footlocker.
Boty jsem zde reklamovala dne 17.2.2018 s tím, že na botách se objevily modré fleky - jak na pravé tak levé botě.
Reklamace mi nebyla uznána z důvodu špatné údržby. Jelikož tyto boty mám pravidelně a vím jak se o ně starat, přijde mi tento výrok poněkud směsný. Nejsem si vědoma poškození z mé strany.
Dnes jsem byla u obuvníka na Praze 6 - Řepích, abych se poradila, co s těmito fleky dělat. Jelikož se jedná o obuvníka velice zkušeného(postarší pán), bylo mi řečeno, že jsou boty špatně nalakovány a prosvítá vrstva pod tím a že tito prodejci se nechtějí tímto zabývat - tedy raději zamítnou.
Nyní jsem v situaci, ve které si bohužel nevím rady a nevím na koho se obrátit, jelikož firma Footlocker nemá prozákaznický přístup. Při přijímání na reklamaci se prodejce doslova vysmívá či ušklebuje a v zákazníkovi budí pocit, že by raději reklamovat ani neměl,protože mu nebude vyhověno. Při přebírání reklamace slečna/paní pronese, že "ahaa, to jsou ty Airforcy - TAKY zamítnutý" a pousměje se. Když se zeptám, zda to dokáží řešit opravou nebo jestli mohu dostat kontakt na kompetentnějšího člověka, je mi odpovězeno, že je to rozhodnutí interního zaměstnance Footlockeru a to je zřejmě neměnné a neomylné.
Myslím,že boty za takovou sumu by po měsíci takto vypadat neměly - navíc když je zde prokazatelně výrobní vada.
Ráda dodám účtenku, sken reklamace i fotku bot.
Velice děkuji za ochotu a přečtení mé zprávy,opravdu si nevím rady.
Přeji hezký den,
Bc. Milena Mikelová, DiS.
C-NK Nike AF 1 LO W/W/W white , velikost 38
Požaduji výměnu za nový pár bot nebo vrácení peněz ( raději bych vrácení peněz uvítala, protože takto otřesný způsob jednání mě naprosto odrazuje od další koupi ve firmě Footlocker).
|
Tweet |