Společnost


Foot Locker Czech Republic s.r.o.

Počet nahlášených stížností:109
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#22096Nike AF 1 - zamítnutá reklamace,modré fleky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 20 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
08.03.2018, před 6 lety

Milena Mikelová

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 16.1.2018 jsem zakoupila již mé 3.tenisky značky Nike Air AF 1 v prodejně Footlocker.
Boty jsem zde reklamovala dne 17.2.2018 s tím, že na botách se objevily modré fleky - jak na pravé tak levé botě.
Reklamace mi nebyla uznána z důvodu špatné údržby. Jelikož tyto boty mám pravidelně a vím jak se o ně starat, přijde mi tento výrok poněkud směsný. Nejsem si vědoma poškození z mé strany.
Dnes jsem byla u obuvníka na Praze 6 - Řepích, abych se poradila, co s těmito fleky dělat. Jelikož se jedná o obuvníka velice zkušeného(postarší pán), bylo mi řečeno, že jsou boty špatně nalakovány a prosvítá vrstva pod tím a že tito prodejci se nechtějí tímto zabývat - tedy raději zamítnou.
Nyní jsem v situaci, ve které si bohužel nevím rady a nevím na koho se obrátit, jelikož firma Footlocker nemá prozákaznický přístup. Při přijímání na reklamaci se prodejce doslova vysmívá či ušklebuje a v zákazníkovi budí pocit, že by raději reklamovat ani neměl,protože mu nebude vyhověno. Při přebírání reklamace slečna/paní pronese, že "ahaa, to jsou ty Airforcy - TAKY zamítnutý" a pousměje se. Když se zeptám, zda to dokáží řešit opravou nebo jestli mohu dostat kontakt na kompetentnějšího člověka, je mi odpovězeno, že je to rozhodnutí interního zaměstnance Footlockeru a to je zřejmě neměnné a neomylné.
Myslím,že boty za takovou sumu by po měsíci takto vypadat neměly - navíc když je zde prokazatelně výrobní vada.
Ráda dodám účtenku, sken reklamace i fotku bot.
Velice děkuji za ochotu a přečtení mé zprávy,opravdu si nevím rady.

Přeji hezký den,

Bc. Milena Mikelová, DiS.


Produkt

C-NK Nike AF 1 LO W/W/W white , velikost 38


Požadované řešení

Požaduji výměnu za nový pár bot nebo vrácení peněz ( raději bych vrácení peněz uvítala, protože takto otřesný způsob jednání mě naprosto odrazuje od další koupi ve firmě Footlocker).


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému