Společnost


AAA Auto International a.s.

Počet nahlášených stížností:268
Z toho za letošní rok:44
Stále v řešení:22
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

49%
51%
Toto skore je založeno na 108 stížnostech.

#22101Nedodaná druhá sada kol (zimních)

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 dny 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.03.2018, před 3 měsíci

Veronika Pokorná

Znění stížnosti

Před zhruba dvěma týdny jsme v AAA Auto v Táboře koupili auto Audi A3. Auto jsme se nejprve rezervovali na internetu, načež nám přišel slevový kupón za rezervaci - na slevu 10 000 Kč při nákupu vozu.
Když jsme si při nákupu o slevu řekli, vůbec se jim do toho nechtělo. Nakonec jsme se tedy domluvili, že nám místo slevy dodají druhou sadu kol, která by nás, podle slov prodejce, stejně vyšla zhruba na deset tisíc.
Nutno ještě dodat, že na autě byly pneumatiky letní - a i když venku bylo několik cm sněhu, nechali nás na letních také odjet s tím, že ty zimní co nejdříve dodají.
Když jsem ale potom doma pročítala smlouvu a veškeré ty papíry, nikdy nebyla o pneumatikách ani zmínka.
Hned druhý den jsme začali volat na infolinku s tím, že chceme, aby nás přepojili na pobočku v Táboře - což neudělali. Řekli pouze, že o tom pobočku v Táboře informují a ta se nám obratem ozve. Neozvala. Ani podruhé. Ani potřetí.


Produkt

Audi A3 sportback


Požadované řešení

Dodat slíbenou sadu kol - zimních a aby odpovídali ceně slevového kupónu. Pokud možno co nejdřív.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.3.2018 10:27, před 3 měsíci

Pokud by prodávající vůbec neměl v úmyslu dodržet nabízenou slevu či namísto slevy poskytnout dohodnuté zboží a nabídka měla sloužit pouze k přesvědčení zákazníka, aby učinil koupi vozidla, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou.

V takovém případě by bylo třeba jednání obchodníka nechat posoudit krajským živnostenským úřadem, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně uložit ve správním řízení pokutu.

Reakce společnosti

Publikováno
12.3.2018 18:37, před 3 měsíci

Dobrý den,
prověřila jsem Vaši záležitost a zjistila jsem, že kola jsou pro Vás připravena k vyzvednutí na pobočce. Kolegové se snažili Vás kontaktovat telefonicky, ale bohužel číslo, které je uvedeno ve smlouvě, neexistuje. Prosím zastavte se na pobočce pro slíbená kola.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO


Veronika Pokorná

Uzavření stížnosti

Publikováno
13.3.2018 20:32, před 3 měsíci

Hodnocení:

Komentář: Kola jsme dostali, vcera nam zavolali, dnes jsme si pro kola dojeli, vsechno probehlo v poradku. Jen by bylo lepší, kdyby to takhle slo hned, bez stížností a reklamací a mnoha telefonů. Ale clovek asi nemuze mit všechno.