Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2791
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#22115Odstoupení od smlouvy o poskytnutí služby VIP Premium účet

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 dny 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.03.2018, před 6 lety

Rostislav Mihel

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 8.3. jsem si registroval u společnosti be2 účet. Dne 9.3. jsem si pro zajímavost a zjištění zakoupil na 1 měsíc VIP Premium účet. Ještě téhož dne jsem prostřednictvím emailu na Vaše zákaznické centrum (v příloze ve formátu PDF, naskenovaném a podepsaném dokumentu) vypověděl smlouvu o službě VIP Premium účet a požádal o zrušení/smazání účtu, poněvadž dokud jsem členem VIP Premium účtu, účet sám smazat nemůžu. Nemám již dále zájem o využívání služeb této společnosti a taktéž nemám zájem o prodloužení VIP Premium účtu na další 3 měsíce. Abych předešel možným budoucím problémům, již dnes 10.3. vytvářím zde požadavek pro urychlení a okamžité vyřízení celé situace.

Děkuji za vyřízení, s přáním hezkého dne

Mihel Rostislav


Produkt

VIP Premium účet


Požadované řešení

Okamžité odstoupení od smlouvy o službě VIP Premium účet, vypovězení smlouvy u společnosti be2. Smazání účtu u společnosti be2, registrovaného pod emailem (viz referenční údaj). Elektronické uvědomění společnosti be2 (emailem), že smlouva byla vypovězena a účet byl smazán.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému