Počet nahlášených stížností: | 2791 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 8.3. jsem si registroval u společnosti be2 účet. Dne 9.3. jsem si pro zajímavost a zjištění zakoupil na 1 měsíc VIP Premium účet. Ještě téhož dne jsem prostřednictvím emailu na Vaše zákaznické centrum (v příloze ve formátu PDF, naskenovaném a podepsaném dokumentu) vypověděl smlouvu o službě VIP Premium účet a požádal o zrušení/smazání účtu, poněvadž dokud jsem členem VIP Premium účtu, účet sám smazat nemůžu. Nemám již dále zájem o využívání služeb této společnosti a taktéž nemám zájem o prodloužení VIP Premium účtu na další 3 měsíce. Abych předešel možným budoucím problémům, již dnes 10.3. vytvářím zde požadavek pro urychlení a okamžité vyřízení celé situace.
Děkuji za vyřízení, s přáním hezkého dne
Mihel Rostislav
VIP Premium účet
Okamžité odstoupení od smlouvy o službě VIP Premium účet, vypovězení smlouvy u společnosti be2. Smazání účtu u společnosti be2, registrovaného pod emailem (viz referenční údaj). Elektronické uvědomění společnosti be2 (emailem), že smlouva byla vypovězena a účet byl smazán.
|
Tweet |