Společnost


Myhovych Dmytro

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2212Nedodané zboží-zaplacené vouchery+poštovné

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 rok 1 měsíc 13 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
11.02.2014, před 5 lety

Vladimíra Darvašová

Znění stížnosti

Dne 2.10.2013 jsem zaplatila 2x voucher 499,- + poštovné 99,- a na základě zaplacených voucherů jsem si 3.10.2013 objednala v akci hyperslevy 2+2+2 z web.stránek dvoje povlečení. Zboží doposud nepřišlo. Mezitím jsme e-mailem cca 6x komunikovali s tím, že zboží do vánoc rozhodně přijde. Bohužel. Tuto "akci" jsem již jednou v září vyzkoušela-objednala jsem a zboží skutečně do 30 dnů dorazilo, proto jsem zklamaná, že druhá objednávka dopadla takhle.


Produkt

Dne 2.10.2013 zaplaceno poštovné a vouchery č. 2337844542970485 a č.3944111294460776, provozuje spol. HyperMedia, a.s.


Požadované řešení

Vrácení peněz za vouchery a poštovné - celkem 1097,-Kč


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2014 13:33, před 5 lety

V případě, že dojde k objednávce, kde prodej voucherů zprostředkoval slevový portál obvykle za plnění odpovídá dodavatel a portál je pouze zprostředkovatelem. Pokud dodavatel neplnil ani po výzvě, má kupující právo na odstoupení od smlouvy a vrácení uhrazených finančních částek.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.4.2014 10:55, před 5 lety

Obchodník se vyjádřil ke stížnosti následovně:
Dobrý den, druhá objednávka nám spadla do spamu, a tato objednávka byla odeslána, paní jí obdrží v tomto týdnu.

V případě, že dojde k dodání voucherů, může spotřebitel stížnost uzavřít.


Vladimíra Darvašová

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.4.2014 20:59, před 5 lety

Dne 1. 4. 2014 mi přišel e-mail od společnosti s tímto textem:"Dobrý den, z důvodu omluvy za Vaší objednávku jsme Vám odeslali 2x 8-dílné povlečení, s pozdravem DM."

Dne 9.4.2014 e-mail:"Dnes odesíláme"

A dne 14. 4. 2014 skutečně po půl roce přišel balík, v něm 2 x osmidílné povlečení, tzn. 2x povlak na polštář, 2x povlak na peřinu a 4x někalé malé polštářky různých tvarů.

Původní objednávka byla 2+2+2, což bylo dva povlaky na polštář, dva povlaky na peřinu a dvě prostěradla, tudíž se obsah podstatně lišil od původní objednávky. I vybarvení povlečení bylo jiné, než uvádějí na web.stránkách. Proto jsem zboží zabalila a poslala zpět k vrácení s tím, že odstupuji od smlouvy a požaduji vrácení peněz na účet(ten jsem uvedla v průvodním dopise).
Při zveřejnění mé stížnosti jsem do kolonky "požadované řešení" uvedla, že požaduji vrácení peněz za vouchery a poštovné. Cením si,že firma zareagovala po Vašem kontaktu a poslala zboží, jen je škoda, že si pozorně nepřečetla, co se požaduje a když už poslala zboží, že si to pořádně nezkontrolovala, co posílá.
Děkuji za spolupráci, s pozdravem Vladimíra Darvašová

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2015 13:38, před 4 lety

Vzhledem ke skutečnosti, že nás strany nadále nekontaktovali, považujeme stížnost za uzavřenou.