Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:231
Z toho za letošní rok:65
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

72%
28%
Toto skore je založeno na 44 stížnostech.

#22122Potraviny v akci nejsou dvě hodiny po zahájení akce v prodeji

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 dny 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.03.2018, před 7 měsíci

Václav Kříž

Znění stížnosti

V únoru 2018 měla být v akci chlazená kachna za 39,90 Kč/kg. V 9 hodin už kachna nebyla. Dokonce na ní byla reklama v televizi.


Požadované řešení

Nedráždit zbytečně zákazníky, nedělat reklamu na zboží, které není zajištěno.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.3.2018 13:10, před 7 měsíci

Nabídka uvedená společností v reklamním letáku je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit v souladu s § 1732 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Slevová akce tedy může být spojena s možností vyčerpání zboží ještě před jejím koncem. Kdyby reklamní leták obsahoval tuto informaci, nebylo by povinností prodávajícího mít zboží k dispozici po celou dobu slevové akce.

Popisovanou situaci by však bylo možné podřadit pod klamavé konání, jakožto klamavou obchodní praktiku, a to dle přílohy č. 1 písm. d) k zákonu č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, kdy prodávající nabízí ke koupi výrobky za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku, rozsahu reklamy a nabízené ceny (vábivá reklama).

Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.

Reakce společnosti

Publikováno
13.3.2018 18:56, před 6 měsíci

Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika


Václav Kříž

Uzavření stížnosti

Publikováno
13.3.2018 22:28, před 6 měsíci

Hodnocení: