Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:1447
Z toho za letošní rok:1007
Stále v řešení:186
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 395 stížnostech.

#22129Zrušeni VIP

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.03.2018, před 9 měsíci

Tomáš Hněvsa

Znění stížnosti

Znění stížnosti
Dobrý den,

Dne 9.3.2018 jsem se zaregistroval do seznamky.
Seznamení již nehledám našel jsem si přítelkyni a chci se odhlásit a smazat svůj profil.
Dle pokynů z vašich internetových stránek se mi to nedaří.(na mail na zákaznicky servis přišla pouze automatická odpověd
Proto žadam o zrušení VIP členství touto cestou ke své e-mailové - vracení první platby 149czk nepožaduji, pouze nechci prodlužovat a platit další poplatky).
Proto vás žádám o úplné zrušení mého členství ze seznamky be2.
Předem děkuji za vyřízení mé žádosti a zpětné potvrzení na přiložený mail a


Produkt

Zrušeni vip členství


Požadované řešení

Zrušeni vip členství a smazání profilu


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.3.2018 09:07, před 9 měsíci

Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Reakce společnosti

Publikováno
12.3.2018 17:45, před 9 měsíci

ID: MTFWMG40


Dobrý den.

Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.

Vaše Prémiové členství je platné do 09/04/2018, po uvedeném datu nebude prodloužené.

Svůj profil můžete vymazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil", mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství.


Tomáš Hněvsa

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.3.2018 17:54, před 9 měsíci

Já to chci zrušit profil uplně a nechci aby se mi strhávaly dalši penize po 09/04/2018 těch 150 Kč si nechte ale zbytek peněz potom to daru aby se mu už nestrhávali ??

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.3.2018 06:39, před 9 měsíci

Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat na vyjádření spotřebitele.

Reakce společnosti

Publikováno
13.3.2018 15:55, před 9 měsíci

ID: MTFWMG40


Dobrý den.

Viz prosím předešlý komentář ze dne 12.03.2018:

Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.

Vaše Prémiové (tj. hrazené) členství je platné do 09/04/2018, po uvedeném datu NEBUDE prodloužené.

Svůj profil můžete VYMAZAT kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil", mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství.


Tomáš Hněvsa

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.3.2018 09:36, před 9 měsíci

Děkuji za pomoc a rychlé vyřízení

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.3.2018 11:51, před 9 měsíci

Na základě výše uvedeného vyjádření stížnost uzavíráme.