Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:550
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

64%
36%
Toto skore je založeno na 99 stížnostech.

#22142Dlouhá fronta - nevyřízení 30 korunové omluvy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.03.2018, před 6 lety

Miroslav Hála

Znění stížnosti

V úterý 6.3.2018 jsme nakupovali dopoledne v Kauflandu ve Strakonicích - nákupní park Katovická ul. Protože jsme stáli dlouho ve frontě a v provozu byli pouze 4 kasy z 10, byli jsme uplatnit na reklamacích nedodržení záruky rychlého odbavení /do 5 minut, pokud nejedou všechny kasy/. Tam nám pracovnice sdělila, že máme smůlu, protože 30 korunové stvrzenky jako omluva společnosti nejdou zaktivovat. I tak dneska funguje Kaufland. Že dělají akce na zboží, které vlastně nemají /zpravidla prý dodavatel nedodal/ nebo vystrčí ráno první den akce 5 kousků /zpravidla víkendové akce/ a že se nedá jezdit mezi regály díky spoustě nevybaleného zboží, to už ani neřešíme. Zajímalo by nás, jestli by jim tohle tolerovali v Německu. Už nehodláme v téhle pofidérní a lhářské firmě nakupovat.


Požadované řešení

Jediné řešení, které nás napadá, tak je úplná změna Kauflandu. Pokud k tomu nedojde, tak známe jediné - chodit nakupovat do serióznějších obchodů.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému