Počet nahlášených stížností: | 550 |
Z toho za letošní rok: | 10 |
Stále v řešení: | 7 |
V úterý 6.3.2018 jsme nakupovali dopoledne v Kauflandu ve Strakonicích - nákupní park Katovická ul. Protože jsme stáli dlouho ve frontě a v provozu byli pouze 4 kasy z 10, byli jsme uplatnit na reklamacích nedodržení záruky rychlého odbavení /do 5 minut, pokud nejedou všechny kasy/. Tam nám pracovnice sdělila, že máme smůlu, protože 30 korunové stvrzenky jako omluva společnosti nejdou zaktivovat. I tak dneska funguje Kaufland. Že dělají akce na zboží, které vlastně nemají /zpravidla prý dodavatel nedodal/ nebo vystrčí ráno první den akce 5 kousků /zpravidla víkendové akce/ a že se nedá jezdit mezi regály díky spoustě nevybaleného zboží, to už ani neřešíme. Zajímalo by nás, jestli by jim tohle tolerovali v Německu. Už nehodláme v téhle pofidérní a lhářské firmě nakupovat.
Jediné řešení, které nás napadá, tak je úplná změna Kauflandu. Pokud k tomu nedojde, tak známe jediné - chodit nakupovat do serióznějších obchodů.
|
Tweet |