Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:1447
Z toho za letošní rok:1007
Stále v řešení:186
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 395 stížnostech.

#22150Opakované žádosti o zrušení V.I.P. členství

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 dny 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.03.2018, před 9 měsíci

Pavlína Freibauerová

Znění stížnosti

Dobrý den,

V.I.P. členství na internetových stránkách seznamky be2 se pokouším zrušit dle jejich smluvních podmínek již ode dne 6.3. 2018, tedy v řádném termínu 4 dnů od založení premiového účtu (tj. 5.3. 2018), aby se mi nesnažili strhnout peníze. Výpovědní smlouvu jsem několikrát zaslala na e-mailovou adresu zákaznického servisu Be2 i na požadovanou lucemburskou adresu, která je zmíněna ve smluvních podmínkách.

Doposud na mé žádosti nikdo nereagoval.


Produkt

PREMIUM V.I.P. členství / zrušení mého účtu na internetové seznamce


Požadované řešení

Požaduji zrušit s okamžitou platností V.I.P členství + kompletně zrušit účet a vymazat veškeré osobní údaje, včetně údajů o platební kartě z jejich databáze. Dále požaduji potvrzení o řádné deaktivaci V.I.P. členství.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.3.2018 08:48, před 9 měsíci

Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Reakce společnosti

Publikováno
12.3.2018 17:42, před 9 měsíci

ID: 2XHXKA56


Dobrý den.

Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.

Vaše Prémiové členství je platné do 05/04/2018, po uvedeném datu nebude prodloužené.

Svůj profil můžete vymazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil", mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství.


Pavlína Freibauerová

Uzavření stížnosti

Publikováno
14.3.2018 12:18, před 9 měsíci

Hodnocení:

Komentář: Díky Vaší pomoci mi přišel e-mail s potvrzením o ukončení členství.

Mnohokrát Vám děkuji za pomoc a přeji i ostatním nešťastným a podvedeným, ať se případ brzy vyřeší!