Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2782
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 508 stížnostech.

#22164Ukončení premiového členství

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.03.2018, před 5 lety

Veronika Svatá

Znění stížnosti

Dobrý den,rada bych ukončila clenstvi,než jak koukám přijdu o peníze účet mám od 20.2.2018 a vůbec jsem tohle netušila.
Teď nevím co stim
Prosim o radu,co dělat.
Zaslala jsem na email zakaznickyservis@be2.cz
Odstoupení od smlouvy

Tímto odstupuji od smlouvy uzavřené mezi .Společností be2 S.à.r.l., 13 rue du Commerce, L-1351 Luxemburg. A mnou Veronikou....... z České republiky. Emailovou adresou(přihlašovací udaje)..............cz
Žádám vás o okamžité zrušení VIP členství a mého účtu a vymazání veškerých dat,a dále vymáhání jakékoliv částky z učtu číslo.......z důvodu porušování osobní svobody, pravidel vaší služby a nekorektního jednání.
Přišla mi odpověď:
Vážený člene be2,

děkujeme Vám za Vaši zprávu.

Náš zákaznický servis Vám zodpoví Vaši otázku během 3 pracovních dnů.

Kdykoliv také mužete požádat o pomoc kliknutím na odkaz “Často kladené dotazy” na našich stránkách. Zde také najdete informace o tom, jak svůj profil používat spolu se spoustou dalších zajímavých témat.


S přátelským pozdravem

Váš zákaznický servis


be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register : B123206
Managing Director : Laetitia Pateau

A teď nevím co dělat..jedná se určitě o automatickou odpověď


Požadované řešení

Nechci nic platit navíc a žádám o zruseni


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.3.2018 10:21, před 5 lety

Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Reakce společnosti

Publikováno
12.3.2018 17:01, před 5 lety

ID: YTPDMG00


Dobrý den.

Odstoupení od smlouvy již není nárokovatelné, jelikož toto je možné uplatnit nejpozději do 14 dní od data uzavření smlouvy/ obchodního vztahu, které bylo v případě Vašeho Prémiového členství ke dni: 21/02/2018.

Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené. Vaše Prémiové členství je platné do 21/03/2018, po uvedeném datu nebude prodloužené.

Svůj profil můžete vymazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil", mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství.

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.3.2018 18:10, před 5 lety


Veronika Svatá

To znamená,že je vše v pořádku?nic platit nebudu??

Reakce společnosti

Publikováno
13.3.2018 11:55, před 5 lety

ID: YTPDMG00


Dobrý den.

Vaše Prémiové členství je platné do 21/03/2018, po uvedeném datu NEBUDE prodloužené.

Děkujeme Vám.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.4.2018 21:20, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.5.2018 17:56, před 5 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.