Společnost


HUSKY CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#22191Klientská zkušenost - Reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 dny 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.03.2018, před 6 lety

Bronislava Šebková

Znění stížnosti

Dne 27.1.2018 jsem dala na reklamaci zimní bundu -prodejna Harfa HuskyCZ. Na reklamačním protokolu nedošlo k vytištění emailové adresy, ale byla jsem kontaktována obsluhou, že je to v pořádku, že budou volat. 27.2. 2018 jsem kontaktovala prodejnu Harfa, s tím, že jim vypršel termín. Bylo mi sděleno, že mi volali dne 9.2. , při příchodu na prodejnu jsem prodavači ukázala výpis hovorů z daného data, ani jedno číslo nepatřilo této prodejně. I před několikeré ujištění, že mi volali si následně prodavač vzpomněl, že mi vlastně poslali email. Ten jsem neměla možnost si ověřit a samozřejmě ho "údajně" poslali na jinou emailovou adresu. Na prodejně na mě čekala tedy vyměněná bunda, která byla také poškozena. Prodavač mi řekl, že bude rychlejší nechat běžet původní reklamaci i na tuto bundu. Další bundu měli na prodejně údajně již ten den. Dne 12.3. mi volali, že pokud si ji nevyzvednu, začne běžet penále za nevyzvednutí 20,-/den. Následně po hovoru mi přišel email - na správnou emailovou adresu.
Mám tedy doma další výrobek, který se na prodejně jevil nepoškozený. Nicméně, jedna z dalších vad byla prodyšnost,kterou nyní nejsem schopná pozorovat.


Produkt

Zimní bunda / kabátek


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému