Společnost


HS plus d.o.o.

Počet nahlášených stížností:77
Z toho za letošní rok:74
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

40%
60%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#22194Zasílají zboží bez objednání

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 18 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
13.03.2018, před 6 měsíci

Pavel Bučil

Znění stížnosti

Právě ke mě míří prostřednictvím České pošty balíček s chytrými hodinkami, které jsem si vůbec neobjednal. Teleskop jsem jim vrátil - viz předchozí stížnost a nyní mi bez mého vědomí zasílají zboží, aniž bych si jej objednal. Nekalé praktiky této firmy, pozor na ně.

S pozdravem
Pavel Bučil


Požadované řešení

Zajistit ukončení fungování této podvodné firmy. Na mou žádost, ať mi doloží mou objednávku nereagují. Opět se snaží jen vylákat peníze.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.3.2018 08:52, před 6 měsíci

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani ho o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Reakce společnosti

Publikováno
31.5.2018 11:43, před 4 měsíci

Zákazník si objednal tovar, konkrétne hovoriaceho škrečka, ktorý mu bol aj doručený. Keďže si hodinky neobjednal, nemohli mu byť ani zaslané.

V prípade akýchkoľvek otázok má zákazník možnosť kontaktovať naše zákaznícke oddelenie telefonicky, prostredníctvom e-mailu, online chatu i cez sociálne siete Facebook a WhatsApp. Všetky kontaktné údaje sú uvedené na stránke www.vigoshop.cz

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.7.2018 18:47, před 3 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.7.2018 08:44, před měsícem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.