Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:1447
Z toho za letošní rok:1007
Stále v řešení:186
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 395 stížnostech.

#22201Zrušenie členstva

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 18 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.03.2018, před 9 měsíci

Zuzana Zatovicova

Znění stížnosti

Mám záujem o zrušenie členstva na stránke academic singels.Písala som viac krát ale email ani fax nefunguje. Stiahli mi platbu 59 eur pritom mi už dávnejšie obmedzili prístup k fotografiam na stránke. Ciže ju absolutne nemôžem využívať ale poplatok stiahli.


Produkt

zatovicova.z@gamil.com


Požadované řešení

Žiadam vrátenie celej sumy .


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.3.2018 11:24, před 9 měsíci

Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Reakce společnosti

Publikováno
14.3.2018 13:22, před 9 měsíci

ID: KFDXKH11


Dobrý den.

Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami Academic singles (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 12/02/2018. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.

Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).

Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,

děkujeme Vám.

........................

Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.

Vaše Prémiové členství je platné do 12/06/2018, po uvedeném datu nebude prodloužené.

Svůj profil můžete vymazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil", mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství.


Zuzana Zatovicova

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.3.2018 15:17, před 9 měsíci

Dobrý deň

Žiadosť o vypovedanie Premioveého členstva zasielam už od 26.2.2018
Vaše stránky nefungujú.
Zasielala som na adresu: zakazníckyservis@academicsingel.sk
zakaznicky-servis@academicsingel.sk
zakaznickyservis@be2.sk
zakaznickyservis@be2.cz
Až stránka zakaznickyservi@academi-singel.cz prijala moju žiadosť.
Správy sa mi ukazovali ako doručené a hneď prišla aj správa že stránka nefunguje.
Zaujímavé ale je že od toho dátumu som mala zablokované pozretie fotografii tak som si myslela ža ste správu dostali.
Ani teraz sa mi fotografie nedajú pozerať takže to mám zablokované takže aké prijmanie služby až do 12.6.2018
V prílohe zasielam správu ktorú som zaslala 26.2 / v rohu správy je dátum/

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.3.2018 16:29, před 9 měsíci

Jestliže se spotřebitelka snažila členství ukončit popsasným způsobem a v popsané době, potom je její jednání dle našeho názoru zapotřebí posoudit jako prokazatelnou snahu o odstoupení od smlouvy v zákonné lhůtě 14 dnů od uzavření smlouvy. V takovém případě by mělo být členství bez dalšího ukončeno a stržený poplatek navrácen.

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na vyjádření spotřebitelky.

Reakce společnosti

Publikováno
15.3.2018 11:20, před 9 měsíci

ID: KFDXKH11


Dobrý den a děkujeme Vám.

Přepošlete prosím svou výpovědní emailovou zprávu ve formě screenshot-u (prinstscreen-u) přímo ze své emailové schánky s možností překontrolování data odeslání a emailové adresy příjemce a připojte také přílohu s podpisem, která je v rámci výše přiloženého emailu zmíněná, a to na adresu: zakaznicky-servis@academicsingles.sk.

Profilové fotografie doporučených partnerů jsou rozmazané, jelikož nemáte ve svém profilu vloženou svou vlastní profilovou fotku - viz prosím příloha tohoto komentáře.


Zuzana Zatovicova

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.3.2018 11:42, před 9 měsíci

Stránka zakaznicky-servis@academicsingel.sk nefunguje teda mne sa vrátila späť ako nedoručená.

Prikládám email teda tu.

Reakce společnosti

Publikováno
15.3.2018 17:46, před 9 měsíci

ID: KFDXKH11


Dobrý den a opět Vám děkujeme.

Členský poplatek v celkové výši 59,70 EUR byl - s ohledem na snahu o včasnou Výpověď Prémiového členství - refundovaný na Váš účet.

Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.

Svůj profil můžete vymazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil".


Zuzana Zatovicova

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.3.2018 20:55, před 9 měsíci

Dobry deň

Veľmi pekne ďakujem za vyriešenie mojej sťažnosti, neverila som že to pôjde tak rýchlo.
Ešte raz ďakujem.

S pozdravom

Zuzana Zatovičová