Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2791
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#22210Opakované žiadosti Zrušenie Prémioveho členstva

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 dny 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.03.2018, před 6 lety

Richard Nedelka

Znění stížnosti

Dobry den,

dna 10.3.2018 bola založená registrácia a aktivácia Prémiového členstva 10.3.2018 na zoznamke be2. Následne v ten den este 10.3.2018 bola odoslaná žiadosť o ukončenie Prémiového členstva e-mailom s prílohou a s vlastným podpisom a 11.3.2018 obdržali daľsi e-mail s prílohou a s vlastným podpisom. Odstúpenie od zmluvy bolo zaslané na e-mailovú adresu zákaznického servisu be2 ktorá obsahuje "Všeobecné obchodne podmienky (VOP) spoločnosti BE2"

Doteraz na moje požiadavky nikto nereagoval,e-maily obdržali...automat s vygenerovaným čislom ktorý ma informavoval o tom že obdržali odoslane e-maily.


Produkt

Zrušenie Prémiového členstva / môjho účtu na internetovej zoznamke


Požadované řešení

Požadujem o okamžité zrušenie Prémiového členstva,môjho účtu a vymazania všetkých osobných údajov aj údaje o platobnej karte z ich databázy. Požadujem potvrdenie o deaktivácií Prémiového členstva.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému