Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2791
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#22228Zruženie automatického predplatného

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 18 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.03.2018, před 6 lety

Tomáš Václavík

Znění stížnosti

Dňa 12. 2. 2018 som si aktivoval účet na vašej stránke be2 na slovenskej stránke. Zaplatil som si účet za 4€ okey to ešte fajn ale potom o mesiac na to 12.3 2018 mi prisla faktúra 59.70 €.Posielal som vám email na zakaznicky-servis@be2.sk ešte v ten istý deň 12.3.2018 a to hneď 2x ale bez odpovede aj s údajmi potrebnými na zruženie VIP statusu a následne aj zrušenie účtu. Niesom vôbec spokojný zo stránkou ani z jej službami.

Tomáš Václavík


Produkt

Poplatok za VIP účet bol uhradený 12.3.2018


Požadované řešení

Týmto vás žiadam o zruženie VIP statusu aj o zrušenie účtu detaily máte aj v Emaily ktorý som vám zasla, ak by sa to dalo aj vrátenie peňazí v súčte 59.70 €. Ďakujem.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému