Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:1447
Z toho za letošní rok:1007
Stále v řešení:186
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 395 stížnostech.

#22230Ukončení Premiového členství

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

8 hodin 50 minut

Detail stížnosti

Publikováno
14.03.2018, před 9 měsíci

Dagmar Dejralová

Znění stížnosti

Dne 20.2.2018 jsem se zaregistrovala na seznamce be2, za poplatek 149kč na jeden měsíc. Dne 12.3. jsem zasílala na e -mail zakaznickyservis@be2.cz výpověď dle smluvních podmínek seznamky. Členství Premium jsem vypověděla 12.3., tudíž více jak 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4dny před automatickým prodloužením). Nepřeji si členství prodlužovat a mám obavy, aby mi i tak z účtu nebyl stržen poplatek na další 3 měsíce, jak to bylo u mnoha jiných registrovaných. Na moje emaily doposud nikdo nereagoval, přišla vždy pouze automatická odpověď. Mám si snad pro jistotu zablokovat účet, aby si společnost nestrhla neoprávněně částku z mého účtu? Prosím o předání žádosti společnosti a o její urgentní potvrzení, že členství bylo zrušeno. Moje registrace je pod e-mailem - valliana@seznam.cz


Produkt

registrační email - valliana@seznam.cz


Požadované řešení

Okamžité zrušení Premium členství,smazání profilu. Vypovězení smlouvy, bez jakéhokoliv následného strhnutí nějaké finanční částky z účtu.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.3.2018 09:10, před 9 měsíci

Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Reakce společnosti

Publikováno
14.3.2018 14:46, před 9 měsíci

ID: QOFCNH01


Dobrý den.

Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.

Vaše Prémiové členství je platné do 20/03/2018, po uvedeném datu nebude prodloužené.

Svůj profil můžete vymazat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Smazat můj profil", mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství.


Dagmar Dejralová

Uzavření stížnosti

Publikováno
14.3.2018 17:49, před 9 měsíci

Hodnocení:

Komentář: Děkuji za rychlé vyřízení.