Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:320
Z toho za letošní rok:96
Stále v řešení:17
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

46%
54%
Toto skore je založeno na 138 stížnostech.

#22235Stočené kilometry, vyjádření reklamace přišlo az po 30 dnech

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 13 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.03.2018, před 9 měsíci

Václava Gebhartová

Znění stížnosti

Dne 1.7.2016 jsme v Aaa auto, zakoupili vuz znacky Ford S Max,dne 28.12.2016 jsme byli nuceni dat auto do servisu, kde nam bylo zjištěno, ze na tachometru jsou pretocene kiloketry skoro o více jak 90000 kilometrů. U prodejce jsme podali reklamaci, ktera nam byla zamítnuta, vyjádření reklamace jsem obdrzela jiz nekolik dni po 30 dni zákonné lhůty a to i přesto, ze jsem dvakrát urgovala zaslání reklamace. První vyjádření bylo zasláno na adresu uvedenou v kupní smlouvě a to i přesto, že byla uvedena doručovací adresa.


Produkt

Vuz znacky Ford S Max , poznávací znacka 9U22694


Požadované řešení

Požadovali jsme zaplaceni opravy, diky ktere jsme zjistili Stočeni kilometrů, castka za opravu činní 21 000kc, slevu na vuz, popřípadě odstoupení od smlouvy


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.3.2018 12:01, před 9 měsíci

Pokud prodávající kupujícího nepravdivě ujistil o počtu najetých kilometrů a zjištěný rozdíl je v řádech desetitisíců kilometrů, má kupující právo od smlouvy odstoupit. Jedná se totiž o porušení smlouvy podstatným způsobem, protože prodávající věděl či musel vědět, že kupující, kdyby pravdivou informaci měl, daný automobil by vůbec nekoupil. V takovém případě má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit. Lze využít následující vzor na https://www.dtest.cz/clanek-3389/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-pretoceny-tachometr

Pokud by se prodávající odvolával na ujednání ve smlouvě, kterým vylučuje či omezuje svoji zákonnou odpovědnost za nesoulad uvedeného stavu tachometru se skutečným stavem, může spotřebitel argumentovat zakázaným ujednáním, ke kterému se vůbec nepřihlíží.

Projeví-li se nedostatek ve vlastnostech věci (vada) v průběhu šesti měsíců od převzetí, zákon předpokládá, že věc byla vadná již při převzetí. Zákonnou domněnku o existenci vady při převzetí může prodávající vyvrátit pouze důkazem, že věc v době předání vadu neměla, nestačí to tedy jen tvrdit.

Pokud bude trvat autobazar na zamítnutí reklamace, doporučujeme obrátit se na advokáta, který by mohl uzavřenou smlouvu prostudovat a zaslat autobazaru výzvu, v níž bude rozporovat vyřízení reklamace. Seznam advokátů je dostupný na stránkách www.dtest.cz/advokati

Reakce společnosti

Publikováno
4.4.2018 15:38, před 8 měsíci

Vážená paní Gebhartová,
záležitost jsem prověřovala s kolegy z reklamačního oddělení. Při koupi jste obdrželi předávací protokol k vozidlu, v němž jste byli se stavem vozu srozuměni (nesoulad ujetých km byl výslovně v předávacím protokolu zmíněn). Aktuálnímu opotřebení vozu byla rovněž uzpůsobena původní prodejní cena vozidla. Vaše reklamace byla v souladu s reklamačním řádem posouzena a vzhledem k předávacímu protokolu následně zamítnuta.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO


Václava Gebhartová

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.4.2018 21:26, před 8 měsíci

Dobrý den, z důvodu zamítnutí reklamace, kdy vyjádření ze společnosti, přišlo az třicet dni po zákonné lhůtě, odstoupíme od smlouvy. Dalším důvodem je, ze jde o stoceni o skoro 100 000 km, coz nam přijde jako nesoulad hodně, k vzhledem k tomu, ze firma AAA auto, všude uvádí, ze auta jsou pověřená.
Samozřejme, celou věc projedname s právním zástupcem.
V. Gebhartová

Reakce společnosti

Publikováno
24.4.2018 15:07, před 8 měsíci

Dobrý den,
společnost trvá na zamítnutí reklamace. Z naší strany již není nic dalšího k doplnění.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.5.2018 16:28, před 7 měsíci

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.6.2018 18:00, před 6 měsíci

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.