Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:862
Z toho za letošní rok:422
Stále v řešení:205
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

77%
23%
Toto skore je založeno na 245 stížnostech.

#22256Zrušení členství

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.03.2018, před 2 měsíci

Kamil Celta

Znění stížnosti

Prosím o radu , jak zrušit členství na této seznamce..
Po delším hledání jsem našel výpovědní formulář ,který se měl poslat na adresu do Lucemburska, což je divné. Není uvedena žádná email adresa....nevím jak to zrušit


Produkt

Členství Academic Singles


Požadované řešení

Rád bych aby se tato záležitost dala vyřešit emailem


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2018 10:11, před 2 měsíci

Doporučujeme spotřebiteli zaslat výpověď nebo odstoupení od smlouvy na kontaktní e-mail uvedený ve VOP be2. E-mail:zakaznickyservis@be2.cz

Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Reakce společnosti

Publikováno
15.3.2018 17:27, před 2 měsíci

Dobrý den,

v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na stránce zaregistroval (požádejte prosím dTest o možnost jejího doplnění jako ‘neveřejného/ referenčního údaje‘), respektive ve výše uvedené záležitosti kontaktujte přímo Zákaznické centrum na adrese: zakaznickyservis@academic-singles.cz,

děkujeme Vám.


Kamil Celta

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.3.2018 17:42, před 2 měsíci

Můj email který jsem použil pro přihlášení na Academic single je kamil.celtak@seznam.cz.. prosím tedy dTest o pomoc se zrušením členství....moc Děkuji

Reakce společnosti

Publikováno
16.3.2018 12:13, před 2 měsíci

ID: SRQ3JF33


Dobrý den.

Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.

Vaše Prémiové členství je platné do 28/05/2018, po uvedeném datu nebude prodloužené.


Kamil Celta

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.3.2018 20:09, před 2 měsíci

Děkuji moc za pomoc s vyřízením této záležitosti...Ze strany Academic Singles jsem také zaregistroval, že mi chtěli sami stáhnout peníze z účtu přes číslo mé debetní karty.Neměl jsem povoleny internetové platby tak nic nestáhli, ale je to pěkný bordel....Místo toho aby mi automaticky zrušili VIP členství po uplynutí data tak se snaží o zaplacení dalších poplatků.

Reakce společnosti

Publikováno
19.3.2018 12:00, před 2 měsíci

ID: SRQ3JF33


Dobrý den.

Mějte prosím na paměti, že jste souhlasil s Všeobecnými obchodními podmínkami Academic singles (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 29/01/2018. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolil a uhradil a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.

Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).

Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,

děkujeme Vám.

........................

Mějte prosím na paměti, že v případě, že poplatek za Vaše stávající členství nebude uhrazen, bude případ předán k řešení Oddělení pohledávek.


Kamil Celta

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.3.2018 12:55, před 2 měsíci

Nemám problém uhradit dlužnou částku, jen mě nikdo neinformoval o potenciálně další úhradě...Zaregistroval jsem se 19.1.2018 a členství jsem zaplatil 31.1.2018 ve výši 149,- Kč tzn . na jeden měsíc

Reakce společnosti

Publikováno
20.3.2018 13:31, před 2 měsíci

ID: SRQ3JF33


Dobrý den.

Reakci (informace) související s prodloužením Vašeho hrazeného členství viz prosím již v rámci předešlého komentáře ze dne 19.03.2018,

velice Vám děkujeme.


Kamil Celta

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.3.2018 08:46, před měsícem

Dneska mi přišla emailem platební upomínka na 2530,- za tři měsíce. To si snad společnost BE2 děláte srandu nee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. Odkuď vzali tuto částku????

Reakce společnosti

Publikováno
27.3.2018 10:21, před měsícem

ID: SRQ3JF33


Dobrý den,

viz prosím infomace, uvedené v rámci Upomínkového emailu: ''Nyní je vůči Vám evidován dluh ve výši členského poplatku 2 247,00 CZK, navýšený o manipulační poplatky ve výši 283,00 CZK''. ''Celková výše dlužného poplatku činí nyní 2 530,00 CZK''.

Děkujeme Vám.


Kamil Celta

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.3.2018 10:28, před měsícem

Přece dva měsíce na seznamce nestojí 2 247,00 Kč. Co jsou to za počty.
Je to celková částka do ukončení členství tzn. do 28.5.2018? Vůbec to není popsáno

Reakce společnosti

Publikováno
28.3.2018 14:09, před měsícem

ID: SRQ3JF33


Dobrý den.

Ano, 2.247 Kč je celková částka do ukončení členství.

Vaše Prémiové členství bylo prodloužené na období tří měsíců v celkové ceně 2.247 Kč/ 749 Kč měsíčně (viz prosím také přiložené screenshoty platební stránky),

děkujeme Vám.


Kamil Celta

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.3.2018 14:27, před měsícem

Dobrý den. Jelikož opravdu nemám čas řešit tyto záležitosti tak jsem včera uhradil bankovním převodem danou částku viz. Vámi poslaný email s upomínkou. Nebudu to již řešit ,protože opravdu na tohle to nemám čas....Je to ale z Vaší strany neslušné takhle odírat lidi...Běžné seznamky po uplynutí doby členství samy zruší a musíte si dokoupit nové... Zamyslete se......Prosím o zaslání potvrzení o doručené platbě....

Reakce společnosti

Publikováno
29.3.2018 11:22, před měsícem

ID: SRQ3JF33


Dobrý den.

V zájmu urychlení evidence úhrady dlužného poplatku prosím přepošlete potvrzení o realizaci platby s uvedením data platby, uhrazené sumy a majitele příjemce platby, na adresu Oddělení pohledávek:

collections@be2.com,

děkujeme Vám.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2018 20:07, před 26 dny

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.


Kamil Celta

Uzavření stížnosti

Publikováno
16.5.2018 15:10, před 8 dny

Hodnocení: