Počet nahlášených stížností: | 361 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
dne začátkem září 2017 jsem si objednala od společnosti Jena Nábytek obývací stěnu vč. konferenčního stolku. Celé zboží jsem ihned zaplatila. Po neskutečném množství urgencí jsem obdržela v listopadu obývací stěnu bez stolku. Dnes je 15.3.2018 a konferenční stolek stále nemám. Začalo to tím, že zboží bylo po dodání na sklad poškozeno. Mnohokrát jsem volala na infolinku, psala na reklamační oddělení, slíbí mi, že zavolají zpět a nikdo se neozve. Prosím o prošetření této záležitosti. Škoda, že jsem si nepřečetla recenze před nákupem. Děkuji mockrát za prověření.
Dodání zboží a adekvátní kompenzace.
|
Tweet |