Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:361
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

53%
47%
Toto skore je založeno na 134 stížnostech.

#22271Nedodání zboží od zaří 2017

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 11 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.03.2018, před 6 lety

Věra Věnečková

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne začátkem září 2017 jsem si objednala od společnosti Jena Nábytek obývací stěnu vč. konferenčního stolku. Celé zboží jsem ihned zaplatila. Po neskutečném množství urgencí jsem obdržela v listopadu obývací stěnu bez stolku. Dnes je 15.3.2018 a konferenční stolek stále nemám. Začalo to tím, že zboží bylo po dodání na sklad poškozeno. Mnohokrát jsem volala na infolinku, psala na reklamační oddělení, slíbí mi, že zavolají zpět a nikdo se neozve. Prosím o prošetření této záležitosti. Škoda, že jsem si nepřečetla recenze před nákupem. Děkuji mockrát za prověření.


Požadované řešení

Dodání zboží a adekvátní kompenzace.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému