| Počet nahlášených stížností: | 399 |
| Z toho za letošní rok: | 29 |
| Stále v řešení: | 0 |
52%
48%
#22307Nedodané zboží (9917186708)
Dobrý den,
dne začátkem září 2017 jsem si objednala od společnosti Jena Nábytek obývací stěnu vč. konferenčního stolku. Celé zboží jsem ihned zaplatila. Po neskutečném množství urgencí jsem obdržela v listopadu obývací stěnu bez stolku. Dnes je 15.3.2018 a konferenční stolek stále nemám. Začalo to tím, že zboží bylo po dodání na sklad poškozeno. Mnohokrát jsem volala na infolinku, slíbí, že zavolají zpět a nikdo se neozve. Prosím o prošetření této záležitosti. Předem děkuji za prověření.
Dodání zboží + kompenzace.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je povinen plnit bez zbytečného odkladu. Jestliže prodávajícího zboží nedodá, může jej spotřebitel upozornit, že nedodal zboží včas a poskytnout prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
Byla-li mezi smluvními stranami sjednána smluvní pokuta za porušení smluvní povinnosti, má kupující možnost žádat zaplacení této smluvní pokuty. Vznikla-li kupujícímu kvůli porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího škoda, může kupující žádat po prodávajícím taktéž náhradu této škody.
Vážená paní Věnečková,
velmi se omlouváme za komplikace s Vaší objednávkou.
Přijměte prosím kompenzaci, kterou zasíláme v soukromé zprávě.
Pevně věříme, že během Vašeho příštího nákupu se nám podaří přesvědčit Vás o vysoké kvalitě našich služeb.
Děkujeme.
S pozdravem
OKAY CZ
Vyjádření dTestu
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: