Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2791
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#22356Neoprávněná platba

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 12 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.03.2018, před 6 lety

Petra Jackulaková

Znění stížnosti

Dobrý den,

tak jako plno dalších lidí i já jsem zaplatila 149,- Kč za tzv. Premium členství na portále academic-singles.cz. a po měsíci jsem se divila, že mi měly být strženy další peníze za členství ve výši 2.247,- Kč..
Během zadání platby nebylo vůbec nikde zřetelné, že dávám už rovnou dopředu souhlas k další platbě, a tak jsem nepředpokládala, že by mohlo dojít k odečtení částky AUTOMATICKY z účtu, u které jindy musím povolovat možnost platby přes internet (stejně tak obdobně u jiných plateb musím dát svolení k inkasu). Pokud by tak bylo uvedeno před první platbou, ještě bych si celý úmysl členství znovu zvážila, tzn. že by platební stránka měla obsahovat jasně a zřetelně podmínky o automatické prolongaci vč. souhlasu k další platbě s přesnými údaji. Navíc, následně po zaplacení částky 149,- Kč jsem obdržela potvrzující email, že námitky o vyfakturované částce musejí být vzneseny a doručeny Academic Singles písemně nejpozději do 14 dnů po obdržení Academic Singles faktury. Jakou fakturu myslíte? Já nedostala ani jeden doklad o zaplacené částce.
K tomuto uvedenému ještě doplním, že aby byly naplněny smluvní podmínky premium členství, tak podle všeho musí být navázán kontakt minimálně na 10 dalších členů, to se z mé strany rozhodně nestalo. Po zaplacení jsem shlédla portál, vím, že deset dalších uživatelů jsem určitě nezkontaktovala!
Dále dle vop - Smlouva na zpoplatněnou službu zakoupenouprostřednictvím webové stránky se prodlouží automaticky o dobu platnosti dohodnutou při objednání (např. 3, 6 nebo maximálně 12 měsíců) - tomu stažena částka neodpovídá, proto žádám o okamžité vrácení rozdílu stažené částky a měsíční poplatku (který odpovídá prodloužení smlouvy). Ihned poté žádám o zrušení profilu!!

Petra Jackulaková


Požadované řešení

Kontakt:
J.jendy@seznam.cz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému