Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 5.3.2018,jsem zakoupil obuv.Po cca 14dnech jsem musel navštívit uvedeného obchodníka,z důvodů-reklamace-na botě došlo v přední části odlepení podrážky.Řádně jsem poskytl paragon,na kterém bylo že jsem danou věc řádně zakoupil.Prodávající ale arogantním způsobem zamítl můj oprávněný nárok s argumentací že nemám krabici od uvedeného zboží-což na to jsem mu řekl že nemusím mít!!!Stále argumentoval svou,a že pokud se mi to nelíbí at jsi jdu nakupovat jinde!!A jen na závěr,bych chtěl podotknout že to není moje prví zkušenost s daným obchodníkem.Ale vždy šlo o korunové položky v cca 100kč.Tak jsem to neřešil,až nyní,kd je cena zboží vyšší.Přikádám i paragon o zakoupení daného produktu.
Obuv černé barvy,vel.45,Kangyou se zapínáním na suchý zip
Vrácení peněz,nebo výmněnu.
|
Tweet |