| Počet nahlášených stížností: | 1 |
| Z toho za letošní rok: | 0 |
| Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den. Dne 8.10.2013 jsem si objednala mob. telefon viz. níže. v ceně USD$ 175,99 což je asi 3750kč .. Dne 9.10.2013 byla příjmuta platba. Dne 17.10.2013 byla objednávka vybavena a odeslána. Dále, po uplynutí 14ti dní zásilka nedorazila. takže jsem jim napsala email, odepsali že mám vyčkat. Poté mi napsali že se zásilka sekla v Praze a od tudy jela zpět do Číny. No a potom 12/9/2013 se mě zeptali, jestli chci poslat peníze zpět a nebo balík. Napsala jsem že o zboží mám zájem ať mi ho tedy pošlou. Od té doby mi nikdo neodpověděl. Psala jsem jim opakovaně 15/10,11/2013 a potom 1/22/2014, 2/11/2014 a dnes. Nikdo mi neodpovídá, i přes to že jsem jim napsala, jestli by mi neposlali peníze. Nikdo se neozývá.
Předem děkuji za pomoc
Mobilní telefon CUBOT ONE Quad-Core Android 4.2 WCDMA Bar Phone w/ 4.7"HD, Wi-Fi, GPS and Dual-SIM -Black
Navrátit peníze zpět na můj účet.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Dle právního řádu České republiky platí, že je kupující oprávněn od smlouvy odstoupit, pokud není plněno prodejcem. Společnost je dle stránek pravděpodobně registrována ve Spojených státech amerických, ceny jsou uvedeny v dolarech, atd., tudíž se pravděpodobně kupní smlouva bude řídit zahraničním právem.
Vyjádření dTestu
Z důvodu nedostupnosti subjektu jsme nuceni stížnost uzavřít.