Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2791
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#22478Refundace platby

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 měsíců 6 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.03.2018, před 6 lety

Diana Matoušková

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 16.3. mi byla stržena častka 2.247,- Kč z mého účtu společností Be2. Pohyb na účtu jsem zjistila až 18. 3. a společnosti okamžitě vypověděla smluvní vztah e-mailem, FAXem a po pročtení těchto stránek i doporučeným dopisem. Včera mi od Be2 přišla odpověď, že mé prémiové členství bude ukončeno 14. 3. (!) to znamená dva dny před tím, než si strhli peníze z mého účtu a čtyři dny před mou písemnou výpovědí. Jelikož jsem výše jmenované "seznamovací" agentuře zaplatila předem za služby, které využívat nemohu, nebudu a nehodlám, žádám o vrácení (nejen podle dne ukončení mého členství neoprávněně odebraných) na můj osobní účet.
S pozdravem
Diana Matoušková


Produkt

Be2


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému