Společnost


BAŤA, akciová společnost

Počet nahlášených stížností:96
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#2256Neuznana reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 21 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.02.2014, před 8 lety

Olga Kubatova

Znění stížnosti

11.2.2013 jsem si koupila kozacky přes zasilkovy obchod.Kozacky jsem zacla nosit az koncem listopadu 2013.Po ctyrech dnech noseni se mi z podpatku zacal odlepovat spodni kozeny prozek.Kozacky jsem odnesla k mistnimu sveci na opravu,ten mi ji vymluvil at boty reklamuji,ponevadz podpatek je gumovy a duty a proužky se mi tim padem budou odlepovat stále.Bata mi řekl.neuznal,pry se nejedna o vadu ale poskozeni.


Produkt

damska zimni obuv lepena artikl 6946206


Požadované řešení

boty se mi libi a jsou pohodlne,proto jsem zadala slevu


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.3.2014 15:44, před 8 lety

V případě zamítnutí reklamace je prodejce povinný zamítnutí řádně písemně odůvodnit dle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele. Pokud kupující s takovým vyjádřením nesouhlasí, může pro posouzení vady kontaktovat soudního znalce, který by vyhodnotil, zda se jedná o vadu výrobní nebo o poškození. V případě, že by byl znalecký posudek ve prospěch kupujícího, může krom vyřízení reklamace požadovat i propalcení nákladů na pořízení znaleckého posudku dle § 598 občanského zákoníku.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.8.2014 16:22, před 7 lety

Společnost BAŤA, akciová společnost byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.