Společnost


Šenkýř Lumír

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#2269Nevrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 15 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.02.2014, před 8 lety

Jana Hrbáčková

Znění stížnosti

Řešila sem tento problém i se slevovým portálem Pepa.cz který mi řekl že mi nevrátí peníze protože voucher už je propadnutý, a že se také nemohou s dodavatelem Lumma shop spojit ale to jim nebrání aby jeho nabídky dál nabízeli.. a dál se semnou nikdo nebavil. Tedy 15.3 jsem si objednala přes Pepa.cz flashku 32GB a poté jsem několikrát dodavatele urgovala, řešila sem to i s Pepa.cz. 2.5 konečně flash disk došel, samozřejmě nefungoval.... od té doby s lumma shop řeším reklamaci, poslední měsíc se nemůžu na číslo dovolat, nikdo to nebere. Nevím co mám dělat dál, je to už skoro rok, fleshka mi doma leží protože když sem ji poslala zpět na adresu dodavatele tak se mi vrátila s tím, že adresat neodpovídá. Ke konci roku sem dodavateli lumma shop pohrozila českou obchodní inspekcí, psala sem mu sms že už mě to nebaví a okamžitě reagoval s tím že zadal příkaz k platbě přesně 5.12.2013 a doted sem peníze na účtu neviděla.


Produkt

USB flash disk 32 GB od společnosti Kingston Technology


Požadované řešení

chtěla bych poslat flash disk někomu (mě je jedno komu doma mi to zbytečně leží) a vrátit peníze.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.3.2014 14:31, před 8 lety

V případě, že je dodáno vadné zboží, může kupující uplatnit rozpor s kupní smlouvou dle § 616 občanského zákoníku. Pokud prodejce nevyřídí do 30 dnů od jejího uplatnění, má kupující právo od smlouvy odstoupit. V případě, že již bylo odstoupeno, má kupující právo na vrácení peněz v přiměřené nebo stanovené lhůtě.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2014 15:24, před 7 lety

Pan Šenkýř Lumír nereagoval na naši výzvu k řešení stížnosti. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.