| Počet nahlášených stížností: | 169 |
| Z toho za letošní rok: | 0 |
| Stále v řešení: | 0 |
61%
39%
#2271Neuznaná třetí reklamace
Dne 14.10.2013 jsem v ELECTROWORLDU ve Zličíně koupil Tablet GoClever R 974.2 seriové číslo GCTR974213031736,po určité době se tablet zasekával, nešel bez problému zapnout ani vypnout. Když se podařilo tablet znovu zapnout naskočil symbol GoCleveru a tablet dále nereagoval. Reklamoval jsem tablet v ELECTRWORLDU ve Zličíně dne 27.11.2013. Tablet byl zaslán do servisu a 18.12.2013 mi byl předán po opravě. Ve zprávě ze servisu bylo vyjádření technika, že byl software opraven u výrobce. Po krátké době se tablet zasekl a po resetování opět naskočil symbol GoCleveru a tablet dále nereagoval. 31.12.2013 jsem znovu reklamoval tablet v ELECTROWORLDU a 7.1.2014 mi byl vrácen s vyjádřením servisního technika, že byl systém přehrán. Po třetí stejná závada, reklamoval jsem 17.1.2014 a tablet vrácen s vyjádřením, že se závada neprojevila a zařízení bylo uvedeno do továrního nastavení. Dne 15.2.2014 se opět objevila stejná závada, tablet nejde zapnout. Znovu tedy budu počtvrté reklamovat stejnou závadu.
Tablet GoClever R 974.2 seriové číslo GCTR974213031736
Po zkušenostech s jednáním pracovníků ELECTREWORLDU a lživým vyjádřením servisu, který tvrdí, že závada se neprojevuje a při tom byl tablet uveden do továrního nastavení, žádám jednoznačně o vrácení peněz, abych si mohl koupit tablet u seriozního prodejce.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
V případě, že se na výrobku vyskytne po třetí stejná závada po dvou předchozích opravách, je kupující oprávněný žádat odstoupení od kupní smlouvy dle § 622 odst. 2 občanského zákoníku. Pokud nedojde k uznání reklamace, není prodejce oprávněn do výrobku jakkoli jinak zasahovat, než jej posoudit a zároveň je povinný zamítnutí reklamace řádně odůvodnit v souvislosti s reklamovanou vadou dle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele.
V případě, že by vada nebyla uznána lze využít soudního znalce pro posouzení vady, který by vyhotovil i znalecký posudek. Pokud by vyzněl ve prospěch kupujícícho, může žádat dle § 598 občanského zákoníku i náklady na jeho pořízení.
Vyjádření dTestu
Na žádost společnosti jsme stížnost znovu otevřeli, aby mohla připojit své vyjádření.
Vyjádření dTestu
Společnost Electro World s.r.o. již nevyužila možnosti reagovat, stížnost proto opětovně uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Hodnocení:
Komentář: Po čtyřech reklamacích stejné závady, výrobku - Tabletu GoClever R 974.2, mi konečně byla dne 31. 3. 2014 vrácena kupní cena. Po čtyřech měsících dojíždění ( 5 x ) do společnosti Electro World a dohadování se s pracovníky reklamací. Třetí reklamace mi nebyla uznána, a proto jsem musel opět reklamovat stejnou závadu počtvrté. Tak jak jsem si všiml u jiných stížností, je to asi běžná praxe ve společnosti Electro World, že třetí reklamaci neuznají, aby nemuseli měnit výrobek za bezvadný nebo vracet peníze a tak dostatečně otrávili zákazníky, aby raději od reklamace ustoupili.
Teprve při čtvrté reklamaci, kdy jsem prodejci předložil písemné odstoupení od smlouvy, vyjádření dTestu a DVD kamerového záznamu uvedené závady mi po měsíci vrátili peníze. Tak si určitě nepředstavuji seriozního obchodníka, a proto se společnosti Electro World pro příště z daleka vyhnu.