Počet nahlášených stížností: | 381 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 0 |
I. V polovině roku 2017 jsem byla bez jakékoliv návaznosti telefonicky kontaktována pracovníkem společnosti NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o s tím, že jsem se účastnila průzkumu a jako poděkování mi nabízí zcela zdarma vzorek vitamínů pouze za poštovné. Následně začaly chodit složenky za zboží, které jsem nikdy neobdržela a společnost tedy kontaktovala, že o jakoukoliv spolupráci nemám zájem. Paní Martina Vranovská ze zákaznického centra mi sdělila, že zasílání výrobku bylo zrušeno a že mi zbývá k úhradě celkem 11 faktur, které mi budou vystavovat každý měsíc po dobu jednoho roku.
II. S tímto zásadně nesouhlasím a společnost jsem kontaktovala s věcí:
1) popření smluvního vztahu
2) popření dluhu za nedodané zboží
3) okamžité zastavení účtování nevyžádaného a neodebraného zboží
4) vydání přeplatku
5) vyřadili mé osobní údaje z databáze
6) případně, prokazatelně doložili vznik smluvního vztahu
7) a zároveň prokazatelně doložili dodání zboží
III. Kontaktovala mě paní Michaela Chloupková s tím, že objednávka byla realizována telefonicky, zbývá uhradit 10 faktur, z toho 4 byly předány inkasní společnosti Intrum Justitia. Dále, že neevidují žádný přeplatek (zaplatila jsem 2 balení, dodáno bylo pouze jedno). Dále, že mé osobní údaje nevyřazují, ale blokují, aby mi nikdo nenabízel další nevyžádané zboží či služby.
IV. Společnost neprokázala vznik smluvního vztahu a neprokázala dodání zboží, které mi fakturuje. Společnost mě neinformovala o obchodních podmínkách a nepoučila o právu odstoupit od smlouvy. Společnost vědomě stále a účelově vystavuje faktury za nevyžádané zboží, které ani neodesílá a odmítá věc řešit. Nezaplacené faktury poté předává inkasní společnosti Intrum Justitia.
V. Věc vnímám jako podvodné jednání, kdy společnost NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o pod nátlakem, cíleně a vědomě upírá mé zákonné práva spotřebitele. Žádného průzkumu jsem se prokazatelně neúčastnila, jednalo se o volání na náhodně vygenerované telefonní číslo s nabídkou nevyžádaného zboží, což považuji za agresivní obchodní praktiku. Také se domnívám, že společnost se účelově dopouští klamavých praktik tím, že při nabízení svých produktů zatajují důležité informace, nebo je prezentují nejednoznačným a nesrozumitelným způsobem, bez možnosti se s nimi zpětně seznámit.
Produkt OmegaMarine Forte+
VI. Okamžité zastavení účtování nevyžádaného a neodebraného zboží
VII. Okamžité stornování všech vystavených faktur za neodebrané zboží
VIII. Vydání přeplatku
IX. Vyřazení mých osobních údajů z databáze
X. V případě, že se věc nepodaří neprodleně dořešit, bude mimo jiné okamžitě podán podnět k zahájení mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a podán podnět k zahájení správního řízení
|
Tweet |