Společnost


ŠKODA AUTO a.s.

Počet nahlášených stížností:39
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#22794Vysoké závěsné zařízení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 17 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.04.2018, před 2 lety

František Tröster

Znění stížnosti

Servis Škoda mě vyměnil rozvodový řetěz naštěstí v prodloužené záruce po mém upozornění a nikdo se nad tím nepozastavil automobilka sama nemá zájem o běžnou závadu, kterou by měla automaticky opravit.
Koupil jsem Škodu Yeti s namontovaným závěsným zařízením. Závěsné zařízení má výšku 48 cm nad terénem. Podle norem je rozmezí 35 - 42 cm a tak mám dotaz jak zapřahnout obytný přívěs, který je hodně šikmo dozadu Děkuji za odpověď.


Produkt

Závěsné zařízení A 50-x:317077


Požadované řešení

Výměnu za nižší závěsné zařízení


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2018 13:19, před rokem

Jestliže tažné zařízení neodpovídá technickým normám, které musí výrobce dodržovat, jedná se o vadu, za kterou zodpovídá. V takovém případě má spotřebitel možnost uplatnit reklamaci. Prodávající je dle § 2165 odst. 1 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Případně může být dojednán také režim záruky prodloužené, potom délka záleží právě na ujednání smluvních stran.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2018 14:26, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.


V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.