Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:1893
Z toho za letošní rok:411
Stále v řešení:95
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 449 stížnostech.

#22829Vymahaní uhrazení členství

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 16 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.04.2018, před rokem

Jana Bilanska

Znění stížnosti

Dne 14.2. 2018 jsem se registrovala jako mnoho jiných na strankach AS. Zaplatila jsem členství na jeden mesíc, kde bylo podotýkam uplne malymi svetlimi sedive barvy, ktere neslo ani precist Print scren mam k dispozici ,že mi bude automaticky prodloužené členství v hodnote 2247 kč . O prodloužení ani o tom jestli jsem se seznamkou spokojena me nikdo neiformoval ani e-mailem,pisemne postou ani telefonicky. Z meho úctu chvalabohu neodešli žadne peníze , ale dnes mi byl zaslany e-mail že mám uhradit častku 2 247,00 CZK, navýšený o manipulační poplatky ve výši 283,00 CZK a jediný spusob jak vymahaní zastavit je ZAPLATIT neco oc nemám zajem. Okamžite jsem psala na zakaznickou podporu aby registraci, moje osobní data ,fotky a cely učet vymazali jelikož mi už pristup do neho zablokovali nemužu učet zrušit . Zatim jen automatická odpoved. Takže ackoli si to nepreji učet je stále aktivní a jeste po me žadají penize za službu o kterou vubec nemám zájem.


Požadované řešení

Vymazaní profilu, mých osobních udaju a fotek ,zrušení premium clenstvi navždy a zastavení vymahaní neopravnene pohledavky.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.4.2018 11:22, před rokem

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět. Smazání profilu samotným spotřebitelem není výpovědí, tím se jen spotřebitel zbavuje možnosti využívat placené služby.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Reakce společnosti

Publikováno
11.4.2018 11:51, před rokem

ID: YLJ5MB47


Dobrý den.

Dle našich informací Vás již ve výše uvedené záležitosti kontaktovalo Oddělení pohledávek Academic singles.


Jana Bilanska

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.4.2018 13:29, před rokem

Dobrý den, ano kontaktovalo se stejným emailem jako posilaté všem který jse u Vas ragistrovali už to ani nemá cenu sem vkládat Zaplatte a hotovo potom vam ucet zrušíme. .

A ja se vás ted ptám: Jelikož stejný problem od roku 2014 ma a to jenom tady 700 lidi a stále jich pribiva.....

Co jste udelali proto aby Vaše podmínky byli citelnejší od roku 2014?
Komu jste tenhle problem eskalovali z vašich nadřízených a pokud se tak stalo jaké je jechich vyjadrení na to že min. 700 vašich členů je nespokojených.Jaké upravy jste udelali na vaších strankách napr. upozornujici pop up okna .

Ja za svoji osobu trvám na tom že jste me svojím jednáním na vaších strankach a vedome a schválne uvedli v omyl za učelem zisku . A ja se ptám proč jste me uvedli v omyl když už se tu na tohle stežovalo minimalne 700 lidi . A ješte si dovolujete posílat na moji adresu upomínku s vymahaním pohledavky. Když by jsem byla s vaší seznamkou spokojena a využivala ji tak jsem predse by jsem to členství sama uhradila.

Reakce společnosti

Publikováno
12.4.2018 13:14, před rokem

ID: YLJ5MB47


Dobrý den.

V souvislosti s realizací možností svého Prémiového členství (obdobím jeho platnosti, cenou stávajícího i eventuálně prodlouženého období platnosti, možnostmi jeho výpovědi) jste byla informována prostřednictvím samotné platební stránky, emailové zprávy s potvrzením realizace úvodní platební transakce a Všeobecných obchodních podmínek Academic singles, které jsou uživatelům k dispozici na naší domovské stránce www.academic-singles.cz a také přímo v jejich uživatelském profilu,

děkujeme Vám.


Jana Bilanska

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.4.2018 13:37, před rokem

Dobrý den, a ja reklamuji vaší podaní informace na zaklade že : praktika vašeho podnikaní je klamava a to z dôvodu že na automaticky prodlouzene clenstvi nebylo pouzito stejné písmo , barva, ani velikost a bylo nečitelné . A informace byla takova že me uvedla v omyl a učinila jsem rozhodnutí o koupi ktoré by jsem jinak neučila a to podle :§ 2, § 5, § 5a a § 24 odst. 1 písm. a) zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Prosím o vyjadrení v zakkone lhute.

Prídavem prilohu .....

Pokud reklamaci zamitnete bude o našem sporu rozhodnout soud

S pozdravem

Jana Bilanská

Reakce společnosti

Publikováno
16.4.2018 14:10, před rokem

ID: YLJ5MB47


Dobrý den.

Viz prosím předešlý komentář ze dne 12/04/18 - v souvislosti s realizací možností svého Prémiového členství (obdobím jeho platnosti, cenou stávajícího i eventuálně prodlouženého období platnosti, možnostmi jeho výpovědi) jste byla informována prostřednictvím emailové zprávy s potvrzením realizace úvodní platební transakce a Všeobecných obchodních podmínek Academic singles, které jsou uživatelům k dispozici na naší domovské stránce www.academic-singles.cz a také přímo v jejich uživatelském profilu, nikoliv výhradně prostřednictvím platební stránky, na kterou ve svém posledním komentáři odkazujete,

děkujeme Vám.


Jana Bilanska

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.4.2018 14:40, před rokem

viz komentar od evropskeho spotrebitele :

Aby mohla být smlouva prodloužena, musí o tom být spotřebitel informován jasně, viditelně a srozumitelně před samotným uzavřením smlouvy – pouhá informace o automatickém prodloužení smlouvy ve všeobecných obchodních podmínkách není dostačující. Bohužel, většina seznamek tuto informaci před uzavřením smlouvy poskytuje, byť je psána malým nevýrazným písmem, a jejich provozovatelé považují takto poskytnutou informaci za dostačující. V mimosoudní rovině je proto velmi těžké dosáhnout pozitivního výsledku.

Na reklamaci trvám...

Reakce společnosti

Publikováno
17.4.2018 08:56, před rokem

ID: YLJ5MB47


Dobrý den.

V souvislosti s obdobím platnosti a cenou stávajícího i eventuálně prodlouženého Prémiového členství či možnostmi jeho Výpovědi jste byla informována prostřednictvím platební stránky, emailové zprávy s potvrzením realizace úvodní platební transakce a Všeobecných obchodních podmínek Academic singles, které jsou uživatelům k dispozici na naší domovské stránce www.academic-singles.cz a také přímo v jejich uživatelském profilu; tj. nikoliv pouze prostřednictvím Všeobecných obchodních podmínek,

děkujeme Vám.


Jana Bilanska

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.4.2018 09:26, před rokem

E-mail byl zaslán až po uzavření a to formou reklamy která spadla do spamu. Nedostačující ...
Pouhá informace ve všeobecných podmínkách není taksto dostačující
A na platební stránce bylo informace nedostačující (nečitelné ) a informace byla taková ze me uvedla v omyl a učinila jsem rozhodnutí o koupi které bych jinak neucinila .

O necitelnosti písma jste konfrontováni už od ostatních uživatelů tudíž vaše praktika byla klamava.

Takisto mějte na paměti ze pokud moje osobní údaje chcete poskytnout nějaké třetí straně ( kromě soudu ČR) tak tím nesouhlasím .

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2018 15:38, před 12 měsíci

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.