Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:1895
Z toho za letošní rok:413
Stále v řešení:92
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 449 stížnostech.

#22843Seznamka be2 uzmula 2247kč z mého účtu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.04.2018, před rokem

Petr Vácha

Znění stížnosti

Dobrý den, nevím si rady jak dostat své peníze zpět. už monoho uživatelú zde nastínilo velice podobný problém. byli by jste tak hodní a koukli jeslti v mém případě mohu dostat svých 2247kč Zpět?

V krátkosti co se stalo:
1)koupil jsem si prem účet v domění že stojí 39kč(měsíc, následně mi bylo vysvětleno že to je cena za týden) be2 si odečetlo 156kč.
2)S doměním, že mě podvedli jsem šel do banky FIO aby zrušili transakci, dostal jsem odpověd ze za platbu prez kartu mužu zadat vraceni jen u ochodnika - tedy zamitnuto.
3)rozhodl jsem se že vše zruším a 31.3.2018 jsem napsal email be2. Byllo mi zděleno, že výpovědní lhůta jsou 4 dny. Již v tomto mailu jsem zmínil, že jim zakazuji si odečíst jakékoliv další finance z mého učtu a ukončuji s nimi jakékoliv obchodní vazby
4) k vamkému překvapení jsem zjistil, že si be2 3.4.2018 odečetlo z mého účtu 2247kč, za co? podle jejich poslendí e-mailové reakce to vypadá že je to 3-měsíční předplatné.

detail mailu uvidíte níže

Děkuji mnohokrát.

přepis emailu:

Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

Mějte prosím na paměti, že informace, související s automatickým prodloužením VIP členství, jsou součástí Všeobecných obchodních podmínek, s kterými jste souhlasili.

Informace v souvislosti s prodloužením původního 1-měsíčního VIP členství o období 3-měsíců jsou uvedeny také na stránce s objednávkou VIP členství (viďte, prosím, přiložený Screenshot).

Jelikož jsme z Vaší strany nezaznamenali žádnou snahu o včasnou/ řádnou Výpověď automatické prolongace, bylo Vaše VIP členství v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami prodloužené.

Možnost refundace žel není v podobných případech k dispozici.

Vaše členství již bylo vypovězeno a nic víc nezaplatíte.


S přátelským pozdravem
be2 zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@be2.cz
http://www.be2.cz

be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
Managing Director: Laetitia Pateau


09/04/2018 18:01 - Petr Vácha wrote:
Dobrý den,

na úvod bych se chtěl omluvit za jednání v afektu. Nicméně jsem byl velice překvapen tím, co z vaší strany následovalo. Prosím komunikujme pouze na vlákně které je zmíněné v tomto e-mailu. Děkuji

Jak jste zmínili, váš systém počítá s výpovední lhůtou. Moje prémiové členství bylo ukončeno 7.dubna2018.

Dále bych od vás velice rád dostal vysvětlení za co jste si z mého účtu odečetli 2247Kč. Pokud jsem omylem přehlédl nějakou kolonku o prodlužování premiového členství ve vaší aplikaci be2 je mi to líto a nechtěl jsem na nic takového přistoupit. Také jsem zakázal zapamatování karty (a to jsem si jist) z čehož vyplívá, že by jste neměli být schopni požadovat další peníze.

Rád bych vám sdělil, že ať jste si oněch 2247Kč strhli za cokoliv, tímto oficiálně odstupuji od kupní smlouvy. Dále bych vás chtěl poprosit aby jste vyměřili poměrnou cenu za vaše služby do data deaktivace premiového účtu a to do 7.dubna 2018.

Zbylé peněžní prostředky které jste si odečetli z mého bankovního účtu prosím odevzdejte zpět.

Věřím, že toto nedoruzumění vyřešíme bez problémů. Pokud by přeci jen nastali nějaké problémy z vaší strany, neváhal bych předat celou záležitost k prošetření a popřípadě i vymáhání odpovídajícím instutcím.

S pozdravem, Petr Vácha



---------- Původní e-mail ----------
Od: be2 Customer Service
Komu: Peetr.Vacha@seznam.cz
Datum: 5. 4. 2018 15:28:52
Předmět: Re: [Ticket#2018032310024062] platba
Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

Vezměte prosím na vědomí, že Vaše Prémiové členství je automaticky obnoveno pokud není včas zrušeno. O automatickém obnovení jste byli informováni v okamžiku platby na platební stránce.

Tyto informace je také možné najít přímo ve Vašem profilu v sekci FAQ / Pomoc a také ve Všeobecných obchodních podmínkách. Vzhledem k tomu, že jsme od Vás neobdrželi v požadované výpovědní době odpovídající výpověď Prémiového členství, proběhlo automatické obnovení.

Vaše výpověď nám měla být odeslána nejpozději dne 30/03/2018.

Děkujeme za pochopení.


S přátelským pozdravem
be2 zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@be2.cz
http://www.be2.cz

be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
Managing Director: Laetitia Pateau


03/04/2018 21:00 - Petr Vácha wrote:
Jak neobdrželi, jistě že obdrželi. Mám na svém e-mailu jasný důkaz v mém předešlém e-mailu jsem vám poslal přílohu s výpovědí.

Pokud si strhnete další peníze z mé karty postoupím tento problém české obchodní inspekci.

---------- Původní e-mail ----------
Od: be2 Customer Service
Komu: Peetr.Vacha@seznam.cz
Datum: 2. 4. 2018 15:09:10
Předmět: Re: [Ticket#2018032310024062] platba
Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

Je nám líto, že si nás přejete opustit.

Doufáme, že se Vám na našich stránkách líbilo. Vaše Prémiové členství bude ukončeno dne 03/07/2018. V případě, že jste si mysleli že Vaše členství bude ukončeno dříve, chtěli bychom Vám připomenout, že Vaše členství má minimální výpovědní lhůtu a to 4 dny před jeho ukončením.

Vaši žádost jsme v požadované lhůtě bohužel neobdrželi.

Pokud máte další dotazy, neváhejte náš tým kontaktovat.

Upozorňujeme, že všechny plánované platby nebo splátky budou ještě zpracovány.


S přátelským pozdravem
be2 zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@be2.cz
http://www.be2.cz

be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
Managing Director: Laetitia Pateau


31/03/2018 12:30 - Petr Vácha wrote:
Dobry den, odhlasuji odber primioveho uctu. Prosim o potvrzeni. Dekuji
---------- Původní e-mail ----------
Od: be2 Customer Service
Komu: Peetr.Vacha@seznam.cz
Datum: 27. 3. 2018 9:12:52
Předmět: Re: [Ticket#2018032310024062] platba
Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

Dne 03/03/2018 jste si zaplatil 1 měsíční Prémiové členství v celkové ceně 156 Kč. To odpovídá týdenní částce 39 Kč. V momentě, jak jste si Prémiové členství zakoupil, jste měl na první platební stránce možnost vidět různé možnosti délky členství s odpovídající měsíční částkou (v aplikaci je zobrazována týdenní částka).

Je to proto, abyste měl možnost vidět, že členství s delším termínem je levnější. Po výběru délky členství, jste byl přesměrován na stránku s platebními informacemi.

Před zadáním platebních detailů, byl pro lepší přehled zobrazen týdenní nebo měsíční ekvivalent a také byla na stránce jasně zobrazena celková částka - viz příloha.

Pojďme se podívat, jak byste mohli jednoduše své členství zrušit. Akceptujeme žádosti o výpověď které jsou zaslány faxem, dopisem nebo jako přílohu emailu. Upozorňujeme, že Vaše žádost musí být podepsána.

Nezapomeňte prosím uvést Vaše celé jméno a emailovou adresu, abychom Váš profil mohli identifikovat a odpovědět Vám v co nejkratším čase.

Po zpracování výpovědi obdržíte potvrzovací email s datem vypršení Vašeho členství. Pokud tento email neobdržíte neváhejte nás opět kontaktovat.

Zde jsou možnosti, jak nám zaslat Vaší podepsanou výpověď:

Příloha emailu (.pdf .jpg nebo .gif) přímo odpovědí na tento email.
Fax:+49 (0)89 - 95 46 41 05
Poštou: BE2 S.à.r.l. 13, rue du Commerce L-1351 Luxembourg Luxembourg

DŮLEŽITÁ INFORMACE
Aby se zastavilo automatické obnovení Vašeho předplatného, je potřeba zaslat Vaši podepsanou žádost o výpověď nejméně 4 dny před jeho obnovením.
Datum svého obnovení si můžete překontrolovat online kliknutím přímo na ikonu kruhové fotografie a pak kliknutím na možnost "Nastavení"


S přátelským pozdravem
be2 zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@be2.cz
http://www.be2.cz

be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
Managing Director: Laetitia Pateau


03/23/2018 18:10 - Petr Vácha wrote:
Dobrý den,

ve vaší mobilní aplikaci jste inzerovali cenu 39kč za měsíc. Z účtu jste mi strhli 156kč.

Beru to jako podvod, tímto se závazně odhlašuji z dalšího používání vašich služeb včetně premiového členství.

Vaše seznamka je podvod, jen kopice falešných účtů vytrořenými vašimi vývojáři.

Očekávám od vás seriózní jendnání.

Děkuji Vácha


Produkt

podvodná seznamka


Požadované řešení

Rád by dostal zpět svých 2247kč které mi strhli z účtu 3.4.2018 ač jsem 31.3.2018 od smlouvy odstoupil.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.4.2018 08:43, před rokem

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět. Smazání profilu samotným spotřebitelem není výpovědí, tím se jen spotřebitel zbavuje možnosti využívat placené služby.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Reakce společnosti

Publikováno
11.4.2018 11:43, před rokem

ID: 2A3AJD55


Dobrý den.

Mějte prosím na paměti, že jste souhlasil s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 03/03/2018. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolil a uhradil a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.

Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).

Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,

děkujeme Vám.


Petr Vácha

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.4.2018 08:24, před rokem

Dobrý den,

Moje první žádost o vypovězení jakéhokoliv smluvního poměru mezi vaší společností "be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg" a mojí osobou "Petr Vácha bydlištěm České Budějovice Branišovská 17"
se prokazatelně uskutečnilo dne 23.03.2018 Dle zákona je moje výpověd platná dnem doručení, což jste ostatně potvrdili i odpovědí na můj mail s výpovědí.

Následně jsem byl požádán o písemné sepsání a podepsání výpovědi které jsem vám opětovně zaslal jako vypovězení jakýchkoli závazků dne 31.3.2018

Následná prolongace za kterou jste si odečetli z mého účtu 2247kč probehla dne 4.4.2018

Moje první vypovězení splnuje vaši vypovědní lhůtu 4 dnů podle vašich VOP. Stejně jako dodatečné zaslání vámi vyžádané podepsané verze.

Rád bych dodal, že jsem nezaznamenal žádné informace o ceně prémiového členství po prolongaci kde jste si zaúčtovali 749kč za jeden měsíc v celkovém počtu 3 měsíců. Což je považováno za klamavou obchodní praktiku.

Opětovně vás slušně a důrazně žádám o navrácení vámi umutých 2247kč jelikož jsem prokazatelně s vaší firmou vypověděl jakýkoliv závazek ve vámi udávané lhůtě.

- Veškerá evidence o naší korespondenci je uvedena v příložní historii mailu.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.4.2018 08:36, před rokem

Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat na vyjádření spotřebitele.

Reakce společnosti

Publikováno
13.4.2018 11:17, před rokem

ID: 2A3AJD55


Dobrý den.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal - prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu - přepošlete nám prosím svůj email s přiloženou řádnou Výpovědí, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,

děkujeme Vám (řádná Výpověď z Vaší strany je evidovaná až ke dni: 31.03.2018).


Petr Vácha

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.4.2018 11:02, před rokem

Dobrý den,

děkuji za vaši odpověď.

Veškeré výpovědní informace i s daty jsou uvedené ve zdejší konverzaci nahoře, stejně jako v e-mailech pomocí kterých se společností be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg komunikuji.

Přikládám tedy obrázek mé výpovědi kterou jsem zasílal dne 31.3.2018

Připomínám, že e-mailovou výpověď jsem zaslal již 23.3.2018

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.4.2018 09:19, před rokem

Už z prvního jednání spotřebitele je jasně patrné, co požaduje, nemohlo tedy dojít k tomu, že by jeho požadavek byl nejasný, i když nepoužil slovo "výpověď". Doplnění podepsanou verzí písemnosti bylo provedeno také v požadované době, neměl by tedy být důvod pro uplatnění automatického prodloužení ze strany společnosti.

Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Reakce společnosti

Publikováno
16.4.2018 11:33, před rokem

ID: 2A3AJD55


Dobrý den.

Řádná Výpověď, zaslaná z Vaší strany k datu: 31.03.2018, Vám byla potvrzená ke dni: 02.04.2018.


Petr Vácha

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.4.2018 18:53, před rokem

Dobrý den,

Odstoupil jsem od smlouvy 23.3.2018. Vyžádali jste si odstoupení od smlouvy s podpisem která vám byla doručena dne 31.3.2018

cituji: "Řádná Výpověď, zaslaná z Vaší strany k datu: 31.03.2018, Vám byla potvrzená ke dni: 02.04.2018."

Sami zde píšete, že jste mi potvrdili odstoupení od smlouvy až 02.04.2018 Tak jak je možné, že jste 3.4.2018 odeslali požadavek na částku 2247kč z mého účtu která vám byla zaúčtována mou bankou dne 4.4.2018?

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.4.2018 09:21, před rokem

Pokud došlo se zaevidováním výpovědi ke zpoždění na straně společnosti, nemůže to přičítat k tíži spotřebitele. Výpověď je jednostranné právní jednání, které jé účinné jeho oznámením druhé straně, tj. jeho doručením do sféry druhé strany tak, aby se s ním mohla seznámit, což v tomto případě nastalo nejpozději 31.3.2018. Vzhledem k tomu, že spotřebitel projevil jasnou vůli směřující k ukončení závazku už dříve, bylo automatické prodloužení ve zřejmém rozporu s jeho požadavkem.

Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat na její vývoj.

Reakce společnosti

Publikováno
17.4.2018 09:45, před rokem

ID: 2A3AJD55


Dobrý den.

Rádi bychom pro zabránění omylu rádi uvedli, že k 02.04.2018 Vám byla potvrzená Výpověď Prémiového členství, nikoliv Odstoupení od smlouvy a že OoZ nebylo z Vaší strany přijaté.

Viz prosím emailové potvrzení ze dne 02.04.2018: ''Vaše Prémiové členství bude ukončeno dne 03/07/2018. V případě, že jste si mysleli že Vaše členství bude ukončeno dříve, chtěli bychom Vám připomenout, že Vaše členství má minimální výpovědní lhůtu a to 4 dny před jeho ukončením.''.

Děkujeme Vám.


Petr Vácha

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.4.2018 21:51, před rokem

V ručně psané verzi jasně žádám o cituji "zrušení prémiového předplatného" což podle mého dává jasně najevo že cokoliv co předplácí premium ruším. Tudíž odstupuji od smlouvy.

Zároveň když se odhlásím od odběru premiového učtu, logicky nebude dále prodlužován.

Žádám adminy tohoto portálu aby se vyjádřili jasně jestli je výpověd platná od data kdy jsem ji zaslal(tedy 23.3.2018), nebo do data když be2 obdrželo vyžádanou verzi pro zdržení celého procesu s podpisem(31.3.2018).

Děkuji mnohokrát.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.4.2018 10:33, před rokem

Název právního jednání není příliš relevantní, jelikož se právní jednání posuzuje dle § 555 odst. 1 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, dle svého obsahu. Pokud tedy s jednání jasně plyne vůle ukončit placený vztah se společností, potom je nerozhodné, jak spotřebitel jednání nazval.

Co se týče formy zaslání výpovědi, společnost be2 ve svých všeobecných obchodních podmínkách (bod 8 odst. 1) požaduje výslovné a písemní prohlášení. Dále hovoří o možnosti podání online výpovědi, dále o zaslání na adresu či na číslo faxu. Obsahově je dle podmínek nutné, aby zákazník v písemné výpovědi čitelnou formou (TISKACÍMI PÍSMENY) uvedl alespoň své úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá, svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která mu byla přidělena).

Na rámec možností uvedených v podmínkách běžně umožňuje společnost také zaslání výpovědi formou přílohy e-mailu. V případě prostého e-mailu či podobné elektronické zprávy, může být problém v nepřítomnosti vlastnoručního či elektronického podpisu, jež je potřebnou součástí k tomu, aby bylo písemné právní jednání platné. Existují však i názory, že k "podepsání" e-mailu postačí prosté uvedení jména jednající osoby, které ji dostatečným způsobem identifikuje.

Vzhledem k tomu, jakým způsobem lze v tomto případě uzavřít smlouvu (vyplněním online formuláře bez nutnosti přikládat podpis), jsme toho názoru, že vyžadovat v případě ukončení vztahu formálně přísnější formu je nepřiměřené a směřuje k tomu, aby spotřebiteli bylo ztíženo vztah ukončit. Podle našeho názoru by k vypovězení vztahu tedy mělo být dostačující, aby zákazník (spotřebitel) zaslal společnosti sdělení, ze kterého jej bude možné identifikovat tak, aby bylo možné určit službu, kterou si přeje ukončit (vypovědět). Dle našeho názoru se tak stalo již v případě prvního jednání, tedy 23.3.2018. Upozorňujeme však, že závazně může věc posoudit jedině soud.

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Reakce společnosti

Publikováno
23.4.2018 13:37, před rokem

ID: 2A3AJD55


Dobrý den.

Výpověď je platná od data, kdy byla v řádné podobě přijatá, tj. od 31.03.2018 - viz prosím předešlé komentáře,

děkujeme Vám.


Petr Vácha

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.4.2018 19:34, před rokem

Dobrý den,

kolonku o prolongaci jsem možná přehlédl, ale nikde jsem nezaznamenal že prolongace je na 3 měsíce a už vůbec ne že předplatné na jeden měsíc bude činit 749kč.

Též jsem vás žádal k datu od deaktivace mého premiového účtu o vypočítání poměrné části využivání vašich služeb a tudíž i o vrácení nadbytečných peněz.

Produkt jsem sice "načal" na jeden den, což by činilo zhruba 24kč. Při nejhorším, měsíční přdplatné 749kč. Jen z titulu, že jsem si nedával pozor a vaše nekalé praktiky mě připravili o peníze.

Považuji za neakceptovatelné abyste si přivlastnili celou částku 2247kč.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2018 09:42, před rokem

Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat na vyjádření spotřebitele.

Reakce společnosti

Publikováno
25.4.2018 16:35, před rokem

ID: 2A3AJD55


Dobrý den.

Vyjádření v souvislosti se zprostředkováním informací o prolongovaném období a jeho ceně viz prosím již v rámci komentáře ze dne 11/04/2018.

Jelikož nebyla v daném případě včas realizovaná řádná forma Výpovědi, nevzniká na refundaci stávajícího Prémiového členství nárok.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.5.2018 16:32, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.6.2018 16:46, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.