Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2791
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#22900Smlouva be2

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 17 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.04.2018, před 6 lety

Filip Lebduška

Znění stížnosti

Dne 6.4. 2018 jsem se zaregistroval na stránkách be2 S. a. r. l. a odsouhlasil prémiové členství na 1 měsíc za 149,- ale přehlédl jsem automatické prodloužení smlouvy na 3 měsíce za poplatek 2247,-kč. Nelíbí se mi toto jednání a skrytý poplatek o kterém v původní nabídce nebyla zmínka.
Prosil bych teď tedy o pomoc s odstoupením od smlouvy, které jsem se dnes 13.4.již snažil zaslat, ale přišla mi pouze automatická odpověď


Produkt

Be2 měsíční poplatky


Požadované řešení

Prosím o odstoupení od smlouvy a nasledne smazání profilu, nechci této služby dále využívat


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému