Společnost


ŠKODA AUTO a.s.

Počet nahlášených stížností:59
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#22907Reklamace aktualizace softwaru

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 16 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.04.2018, před 6 lety

Pavel Krejčí

Znění stížnosti

Dne 30.11.2017 jsem reklamoval u ŠKODA AUTO a.s. aktualizaci softwaru.
Do dnešního dne mě nikdo kompetentní ze ŠKODA AUTO a.s. nekontaktoval.Z jejich chování je patrné, že se s českým jedincem nehodlají bavit a problém nechávají na servisu, který zkouší finty typu - je to setrvačníkem, motor musí být 100% v pořádku atd. Na můj návrh, že si klidně zaplatím výměnu setrvačníku, když mi v případě trvajících potíží vrátí peníze investované do jimi nucené výměny setrvačníku, světe div se nepřistoupí, proč asi?

S pozdravem Bc. Pavel Krejčí.


Produkt

Dobrý den, na základě Vašeho svolávacího dopisu jsem byl vyzván k aktualizaci softwaru vozidla škoda fabia combi 1,6 TDI, VIN - TMBJJ25J8B3014700. Aktualizace byla provedena 21.7.2017 v autoservisu AUTOPLUS II, s.r.o. - provozovna Rudolická, Rudolická 1730, Most. Po provedené aktualizaci se vyskytla závada v podobě kolísajících otáček při volnoběhu zahřátého motoru. Vozidlo bylo několikrát na odstranění závady ve výše uvedeném autoservisu a i přes výměnu jedné vstřikovací jednotky se nepodařilo po pěti měsících do 18.12.2017 (jediný volný termín další servisní prohlídky) odstranit výše uvedenou závadu. Mám obavu z možného poškození motoru díky nesprávné funkci vstřikovacích jednotek nebo softwaru. Prosím o zpětné vyjádření vedoucího k vyřešení problému a návrh možného řešení reklamace. V přílohách zasílám dokumentaci, video i audio záznam.


Požadované řešení

Chci jen, aby mi auto fungovalo jako před aktualizací!


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému