Počet nahlášených stížností: | 59 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 30.11.2017 jsem reklamoval u ŠKODA AUTO a.s. aktualizaci softwaru.
Do dnešního dne mě nikdo kompetentní ze ŠKODA AUTO a.s. nekontaktoval.Z jejich chování je patrné, že se s českým jedincem nehodlají bavit a problém nechávají na servisu, který zkouší finty typu - je to setrvačníkem, motor musí být 100% v pořádku atd. Na můj návrh, že si klidně zaplatím výměnu setrvačníku, když mi v případě trvajících potíží vrátí peníze investované do jimi nucené výměny setrvačníku, světe div se nepřistoupí, proč asi?
S pozdravem Bc. Pavel Krejčí.
Dobrý den, na základě Vašeho svolávacího dopisu jsem byl vyzván k aktualizaci softwaru vozidla škoda fabia combi 1,6 TDI, VIN - TMBJJ25J8B3014700. Aktualizace byla provedena 21.7.2017 v autoservisu AUTOPLUS II, s.r.o. - provozovna Rudolická, Rudolická 1730, Most. Po provedené aktualizaci se vyskytla závada v podobě kolísajících otáček při volnoběhu zahřátého motoru. Vozidlo bylo několikrát na odstranění závady ve výše uvedeném autoservisu a i přes výměnu jedné vstřikovací jednotky se nepodařilo po pěti měsících do 18.12.2017 (jediný volný termín další servisní prohlídky) odstranit výše uvedenou závadu. Mám obavu z možného poškození motoru díky nesprávné funkci vstřikovacích jednotek nebo softwaru. Prosím o zpětné vyjádření vedoucího k vyřešení problému a návrh možného řešení reklamace. V přílohách zasílám dokumentaci, video i audio záznam.
Chci jen, aby mi auto fungovalo jako před aktualizací!
|
Tweet |