Počet nahlášených stížností: | 2791 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
žádám o pomoc s pro mě nepříjemnou situací.
Včera jsem se zaregistrovala na seznamku be2 a zaplatila členství na 1 měsíc - tedy 149 Kč. Bohužel jsem až poté zjistila, že se smlouva prodlužuje automaticky a na seznamce vlastně není nikdo pro mě atraktivní, spíš naopak.
Rozhodla jsem se tedy své členství zrušit. Včera jsem odeslala hned dvě žádosti na které jsem dostala jen automatickou odpověď, že mi bude odepsáno.
Dnes jsem poslala ještě jednu žádost s přílohou dokladu o registraci a vlastnoručně podepsaným a naskenovaným vypovězením smlouvy.
Na emaily mi byly poslány jen informace jak SMAZAT profil, nikoli že by bylo členství zrušeno.
Nevím, jaké kroky podniknout dál. Odstupuji od smlouvy v zákonné lhůtě 14 dnů a informuji službu o dost dříve než 4 dny před prodloužením smlouvy (jak mají stanoveno na stránkách).
Předem děkuji za pomoc.
be2 S.a.r.l.
Chtěla bych zrušit členství a smazat veškeré osobní údaje i můj profil. Zároveň žádám o potvrzení, že veškeré finanční záležitosti mezi mnou a seznamkou be2 byly vyrovnány a již nebude žádné další čerpání peněz z mého osobního účtu.
|
Tweet |