Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:282
Z toho za letošní rok:34
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 53 stížnostech.

#22938Opětovně nefunkční automat na výkup lahví v Novém Boru

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 26 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.04.2018, před rokem

Aleš Kolman

Znění stížnosti

Opětovně nefunkční automat na výkup lahví v Novém Boru, byl komplet zaplněn a ještě odstraněno tlačítko přivolání perzonálu, při upozornění na informacích, bylo VELICE AROGANTNĚ sděleno, že nemají lidi a co oni jako s tím mají dělat... Neberu to, že košíky na parkovišti stáli z přístřešku přes šest!!! parkovacích míst a všude nepořádek a to i na prodejně! Často jsem tam chodil s rodinou nakupovat, ale již po několikáté jsem zklamán a proto říkám: již nikdy!


Požadované řešení

Začněte zaměstnance platit a budete mít perzonál!


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.5.2018 08:23, před rokem

Osoba, která uvádí na trh nebo do oběhu výrobky ve vratných zálohovaných obalech prodejem spotřebiteli v provozovně, je povinna zajistit, aby tyto vratné zálohované obaly byly v této provozovně vykupovány po celou provozní dobu.

Doporučujeme spotřebiteli obrátit se s tímto podnětem přímo na společnost prostřednictvím jejího zákaznického servisu anebo přímo na zodpovědné vedoucí pracovníky uvedené provozovny.

Reakce společnosti

Publikováno
11.6.2018 17:47, před rokem

Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.7.2018 16:16, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.8.2018 11:25, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.