Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3209
Z toho za letošní rok:36
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#23010NEDORUČENÁ ZÁSILKA

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.04.2018, před 6 lety

Kateřina Pourová

Znění stížnosti

Dobrý den,
sem tedy velmi znechucena s dopravou balíku a s jednáním zaměstnanců ke klientům.
Objednávala jsem si balík.
Dne 16.4.2018 mi přišla od Vaší společnosti SMS, že mi bude 17.4.2018 mezi 13-19 hodinou balík doručen na určenou adresu.
Dnes jsem volala na poštu ohledně svého balíku jestli vše stihnou.
První hodinu jsem se nedovolala, když sem se konečně dovolala, řekli mi, že neví kde se moje zakázka nachází a že nejspíše tam bud nějaká chyba.
Nakonec mi slečna řekla, že mám vydržet do konce týdne.
Pro mě je toto nepochopitelné. Bylo mi sděleno, že balík dorazí 17.4. a pak mám čekat do konce týdne?
Balíček jsem potřebovala dnes.
Velmi Vám děkuji za komlikace.
Pourová


Požadované řešení

Doručte mi balík dnes do 17.00


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému