Počet nahlášených stížností: | 3209 |
Z toho za letošní rok: | 36 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
sem tedy velmi znechucena s dopravou balíku a s jednáním zaměstnanců ke klientům.
Objednávala jsem si balík.
Dne 16.4.2018 mi přišla od Vaší společnosti SMS, že mi bude 17.4.2018 mezi 13-19 hodinou balík doručen na určenou adresu.
Dnes jsem volala na poštu ohledně svého balíku jestli vše stihnou.
První hodinu jsem se nedovolala, když sem se konečně dovolala, řekli mi, že neví kde se moje zakázka nachází a že nejspíše tam bud nějaká chyba.
Nakonec mi slečna řekla, že mám vydržet do konce týdne.
Pro mě je toto nepochopitelné. Bylo mi sděleno, že balík dorazí 17.4. a pak mám čekat do konce týdne?
Balíček jsem potřebovala dnes.
Velmi Vám děkuji za komlikace.
Pourová
Doručte mi balík dnes do 17.00
|
Tweet |