Počet nahlášených stížností: | 2791 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
sdílím zde se svou situaci, neboť se mi to zdá jako jediný efektivní způsob jak s touto společností komunikovat (žádná zákaznická linka ani jiná forma přímého kontaktu se zákazníkem, jen mail, ze kterého přijde automaticky vygenerovaná odpověď).
Minulý měsíc (12.března) jsem se zaregistrovala na seznamce be2 a zaplatila jednorázový poplatek 156Kč za měsíc. Nikde nebylo předem jasně a srozumitelně uvedeno, že bude smlouva automaticky prodloužena a už vůbec ne, že zaplatím členství na další 3měsíce ve výši 2 247Kč. To jsem se zděšením zjistila dnes, když jsem se ráno podívala na internetové bankovnictví a začala pátrat za co mi tyto peníze (a také jak) byly z mého účtu odčerpány.
V průběhu měsíce, na který jsem měla zaplacené ono členství, jsem se snažila svůj profil na seznamce smazat (již jsem neměla potřebu ji využívat). Několikrát jsem se dostala do bodu, kdy se mi dostalo instrukce, že musím nejprve zrušit svůj premium účet, ale nikde se nedočetla jak. Nechala jsem to tedy prozatím být, netušíc následky.
Prosím o pomoc s řešením této situace. Výpověď smlouvy jsem se všemi náležitostmi dle jejich "Všeobecných obchodních podmínek" dnes poslala e-mailem. Vzhledem k dosavadní zkušenosti mám však obavy, zda mi na to bude reagováno. Zatím mi došla automaticky vygenerovaná odpověď o tom, že mi bude odpovězeno během 3 pracovních dnů.
Způsob sjednání smluvního závazku, odčerpání peněz z účtu bez vědomí klienta a celkový přístup se mi zdá za hranicí zákona. A samozřejmě nemluvím o tom, že člověk se do této situace dostane jako "slepý k houslím" a má s tím ještě následně spojený stres a musí věnovat čas, jak tuto nepřehlednou a nepředvídanou situaci vyřešit.
Jedno neuvědomělé "kliknutí" = závazek něčeho, co nechcete a o čem ani nevíte.
Předem děkuji za pomoc
S pozdravem
Jana Plzáková
be2 seznamka, poplatek za 3 měsíce 2247Kč,
Ukončení smluvního vztahu, vrácení neoprávněně ztrženého poplatky
|
Tweet |